کد خبر: 557667
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۰:۱۱:۲۱
| |

جزئیات جلسه مخبر با نماینده بازنشستگان/سخنگوی دولت: اگر حرفی وجود دارد باید از مسیر قانونی و رسمی پیگیری شود

سخنگوی دولت تاکید کرد: در حوزه‌ای اگر حرفی وجود دارد باید از مسیر قانونی و رسمی پیگیری شود دولت با دقت آن را پیگیری خواهد کرد. دولت پیگیر مطالبات به حق و قانونی مردم خواهد بود.

جزئیات جلسه مخبر با نماینده بازنشستگان/سخنگوی دولت: اگر حرفی وجود دارد باید از مسیر قانونی و رسمی پیگیری شود
کد خبر: 557667
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۰:۱۱:۲۱

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت بیان کرد: مبنای دولت در بررسی مالیات  همکاری و همیاری با اصناف است. به عنوان مثال حدود یک میلیون نفر که مشمول مالیات بودند ۵۵۰ هزار نفر از این عزیزان از پرداخت مالیات معاف شدند. از طرف رئیس‌جمهور به عزیزان در سازمان مالیات اعلام می‌کنم باید اصل بر اظهارنامه مالیاتی و اعتماد با بازاریان باشد.

به گزارش ایلنا، بهادری جهرمی ادامه داد: افزایش حقوق برای کارکنان قرارداد کاری ۵۷ درصد بوده است و این ۵۷ درصد در برخی از  مسائل بیش از این افزایش خواهد بود که بعضا به ۶۰ درصد می‌رسد.

وی افزود: در حوزه بازنشستگان آنجا هم در خصوص حداقلی بگیران همین میزان افزایش اعمال شد؛ چراکه فشار تورم به افرادی که در دهک‌های پایین قرار دارند بیشتر خواهد شد که حقوق‌ آنها به ۶ میلیون تومان خواهد رسید.

سخنگوی دولت بیان کرد: در بحث بازنشستگان در سایر سطوح که بیش از حداقل حقوق می‌گیرد افزایش حقوق ۱۰ درصد خواهد بود.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاشش برای این است که مردم تحت فشار کمتری قرار گیرند . ممکن است مخالفت‌ها و اعتراضاتی وجود داشته باشد. برخی از بازنشستگان اخیرا مکاتبه‌ای را با رئیس‌جمهور داشتند و ایشان دستوری را به معاون اول رئیس‌جمهور دادند و روز گذشته جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، نماینده بازنشستگان و سایر افراد برگزار شد که نزدیک به ۴ ساعت به طول انجامید برای اینکه چگونه کمک‌های قانونی برای جامعه بازنشستگان کشور داشته باشیم.

بهادری جهرمی تاکید کرد: در حوزه‌ای اگر حرفی وجود دارد باید از مسیر قانونی و رسمی پیگیری شود دولت با دقت آن را پیگیری خواهد کرد دولت پیگیر مطالبات به حق و قانونی مردم خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها