مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس:

مجلس حذف ارز ترجیحی را تصویب کرده نباید آن را به گردن دولت بیندازیم

اینکه نماینده‌ای بخواهد سر دولت داد بزند، نادرست است

یک نماینده مجلس می گوید: مجلس انقلابی یازدهم حذف ارز ترجیحی را تصویب کرده و نباید این موضوع را به گردن دولت بیاندازیم. این موضوع در دولت قبل هم مطرح شد اما دولت قبلی برای اینکه در دیدگاه‌ها خوب باشد اقدامی انجام نداد.

مجلس حذف ارز ترجیحی را تصویب کرده نباید آن را به گردن دولت بیندازیم
کد خبر: 552552
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ۱۴:۲۷:۰۵

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس یازدهم در همایش تخصصی گرامیداشت شهدای روحانی استان قم که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد مدعی شده است که مجلس انقلابی یازدهم حذف ارز ترجیحی را تصویب کرده و نباید این موضوع را به گردن دولت بیاندازیم. این موضوع در دولت قبل هم مطرح شد اما دولت قبلی برای اینکه در دیدگاه‌ها خوب باشد اقدامی انجام نداد اما دولت سیزدهم به میدان آمده و سینه خود را برای رفع مشکلات کشور سپر کرده است و اینکه نماینده‌ای بخواهد سر دولت داد بزند، نادرست است.

به گزارش دیده بان ایران،  گفنتی است در اسفندماه گذشته نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با حذف ارزترجیحی در جلسه علنی مجلس خطاب به قالیباف گفته بود: چون نظر و اراده و اصرار شما حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، دیروز نزدیک به چهار ساعت از وقت مجلس را با غیرعلنی کردن گرفتید. آقای دکتر به شعور نمایندگان احترام بگذارید و اجازه دهید با شنیدن استدلال نمایندگان موافق و مخالف خودشان تصمیم بگیرند نه با صحبتهای جهت دار، خلاف قانون آیین نامه و القائی جنابعالی.

آقای ذالنوری همچنین دی ماه ۱۴۰۰ در یک تذکر علنی درباره همین موضوع گفته بود: قطعا کنترل و تقویت نظارت بر بازار زحمت کمتری از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها