کیهان: فقط دونفر علیه دولت نوپای رئیسی می‌زنند؛ مسیح مهاجری و محمد مهاجری!

امروز کسانی که در برابر آشفتگی قیمت‌ها در دولت گذشته سکوت کرده بودند زبان باز کردند و هرچه می‌خواهند علیه دولت نوپای رئیسی می‌زنند که جمع جبری حرف‌های آن‌ها را در سرمقاله مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی و توییت‌های محمد مهاجری سردبیر خبرآنلاین می‌شود رصد کرد.

کیهان: فقط دونفر علیه دولت نوپای رئیسی می‌زنند؛ مسیح مهاجری و محمد مهاجری!
کد خبر: 551963
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۰۷:۲۵:۴۱

روزنامه کیهان سرمقاله ۷روزپیش! روزنامه رسالت را به عنوان خبرویژه امروز منتشر کرد.

به نوشته کیهان، روزنامه رسالت در سرمقاله ۱۹ اردیبهشت، با اشاره به تصمیم دولت برای اصلاحات اقتصادی نوشت: دولت گذشته با اعلام ارز ۴۲۰۰ تومانی به عنوان ارز تک‌نرخی آن‌هم برای همه کالاها قیمت ارز را ۸ برابر، قیمت طلا را ۱۰ برابر، قیمت مسکن را ۷ برابر، قیمت خودرو را ۶ برابر و قیمت بقیه کالاها را تا ۳۰۰ درصد افزایش داد.

تیم رسانه‌ای دولت گذشته، رفع این بی‌سامانی‌ها را در گرو توافق با غرب می‌دانست . در توافق اولیه برجام هرچه امتیاز غرب می‌خواست داد و حتی یک امتیاز هم نگرفت و در اواخر دوره رئیس‌جمهور، می‌خواست باز تتمه امتیاز درخواستی غرب را بدهد که با مصوبه هوشمندانه مجلس روبه‌رو شد. لذا دولت که تغییر کرد قرار شد اگر مذاکره‌ای شد تحریم‌ها برداشته شود، طرف مقابل تضمین دهد بازی درنمی‌آورد و زیر عهد و پیمان خود نمی‌زند و این دو شرط طی یک دوره راستی‌آزمایی محک زده شود تا از یک سوراخ ۱۰ بار گزیده نشویم. آمریکا امروز متوجه قدرت هوشمند ایران شده است. فعلا پاپس‌ کشیده، دم به تله مذاکرات نمی‌دهد. امروز کسانی که در برابر آشفتگی قیمت‌ها در دولت گذشته سکوت کرده بودند زبان باز کردند و هرچه می‌خواهند علیه دولت نوپای رئیسی می‌زنند که جمع جبری حرف‌های آن‌ها را در سرمقاله مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی و توییت‌های محمد مهاجری سردبیر خبرآنلاین می‌شود رصد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها