شهریار حیدری، نماینده مردم قصرشیرین:

آقای رئیسی تیم مدیریتی شما توان مدیریت منابع کشور را ندارند

نماینده مردم قصرشیرین خطاب به رئیس جمهور گفت: شعارهای خوبی در دوران انتخابات دادید که امیدوارکننده بودند از جمله این شعارها مدیریت جهادی، رونق کسب و کار، جهش تولید، خلق ثروت، مهار تورم، رفع فقر و بیکاری بود.

آقای رئیسی تیم مدیریتی شما توان مدیریت منابع کشور را ندارند
کد خبر: 551317
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۳:۵۱:۱۲

شهریار حیدری، نماینده مردم قصرشیرین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به دیوان عدالت اداری و سازمان سنجش گفت: در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ کمیسیون اصل ۹۰ دیوان عدالت اداری و سازمان سنجش توافق کردند تا مشکلات دانشجویان اخراجی را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه دانشجویانی که چند ترم را در دانشگاه گذرانده بودند به دلیل عدم کفایت سازمان سنجش در دوران کنکور اخراج شدند، ادامه داد: به جای اینکه سازمان سنجش در محاکم قضایی محاکمه شود، دانشجویان اخراج شدند. این موضوع نهایتاً منجر به خروج دانشجویان از کشور می‌شود که به صلاح نیست.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: شعارهای خوبی در دوران انتخابات دادید که امیدوارکننده بودند از جمله این شعارها مدیریت جهادی، رونق کسب و کار، جهش تولید، خلق ثروت، مهار تورم، رفع فقر و بیکاری بود. من مطمئن هستم که تلاش می‌کنید اما تیم مدیریتی شما توان مدیریت منابع کشور را ندارند و مشکل اساسی عدم مدیریت منابع است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها