کد خبر: 538484
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۴:۳۵:۴۰
| |

جلیل رحیمی جهان آبادی یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس:

بزرگان اهل سنت به وظیفه خود عمل کردند/نوبت آقای رئیسی و اصول گراهاست

یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در دیدار با امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: بزرگان اهل سنت به وظیفه ملی و اسلامی خود به درستی عمل کردند؛ نوبت آقای رئیسی و اصول گراهاست که منطبق با منافع ملی تصمیم بگیرند.

بزرگان اهل سنت به وظیفه خود عمل کردند/نوبت آقای رئیسی و اصول گراهاست
کد خبر: 538484
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۴:۳۵:۴۰

جلیل رحیمی جهان آبادی یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در دیدار با امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: بزرگان اهل سنت به وظیفه ملی و اسلامی خود به درستی عمل کردند؛ نوبت آقای رئیسی و اصول گراهاست که منطبق با منافع ملی تصمیم بگیرند.

به گزارش ایسنا، عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در این دیدار که صبح امروز در تهران برگزار شد و به برخی مسائل و مشکلات و مطالبات اهل سنت ایران پرداخته شد، گفت: اهل سنت ایران با مشارکت بالا در انتخابات و حمایت از آقای رئیسی فرصت ارزشمندی را در اختیار اصول گرایان قرار داده اند.

وی افزود: اگر عقلانیتی در مجموعه اصول گرایان حاکم باشد می توانند با بکارگیری شایستگان اهل سنت در پست های کلیدی؛ این سرمایه عظیم رای مردمی و حمایت را برای آینده نیز حفظ کنند اما اگر درایت و عقلانیتی به خرج ندهند و اسیر تنگ نظری ها شوند  نظام را از پشتوانه مردمی ارزشمندی محروم می کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: بزرگان اهل سنت به وظیفه ملی و اسلامی خود به درستی عمل نمودند؛ نوبت آقای رئیسی و اصول گراهاست که منطبق با منافع ملی تصمیم بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها