کد خبر: 549376
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۰۶:۰۵:۰۰
| |

احمدی‌نژاد: اگر فضای مجازی نبود، آقای پوتین الان قهرمان بود!+ ویدئو

حجم ویدیو: 6.10M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38 دانلود ویدیو
کد خبر: 549376
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۰۶:۰۵:۰۰

احمدی نژاد در نقد طرح صیانت گفت:

اگر فضای مجازی نبود، آقای پوتین الان قهرمان بود. چون رسانه های رسمی جرات نمی کردند علیه او حرفی بزنند.

وقتی مردم به میدان بیایند، آنها که تعهدی به کسی ندارند نه به آمریکا نه به روسیه نه به چین و نه به هیچ قدرت دیگری. می گویند برای چه دارید جنایت می کنید؟ غلط کردید. این توجیهات را قبول نمی کنند. با این توجیهات، هر کس می تواند به همسایه اش حمله کند که این می شود جنگل. زن و بچه دارند کشته می شوند.

به نظرم صدها هزار نفر کشته شده اند ولی چون دسترسی ندارند، هنوز نتوانسته اند کشف کنند. چرا؟ برای اینکه این آقا هوس کرده شوروی را بازسازی کند و بگوید من قهرمان هستم، خب تو غلط کردی! برو سرجایت بنشین. ملت ها به میدان آمده اند. 

در ایران هم از این نگرانی دارند که مردم قوی شوند، اطلاعات کسب کنند، تحلیل بدهند و تحلیلشان با تحلیل مقامات کشور متفاوت باشد و به تعبیر شما با آزادی انسان مخالف هستند. حالا چند نفر رفتند در مجلس نشسته اند. اصلا شما از کجا رفته اید در مجلس نشسته اید؟ شما نماینده مردم هستید؟

همین را بیایید رفراندوم کنید. ببینید مردم چه می گویند؟ ببینید مردم می خواهند یا نمی خواهند. شما که معلوم نیست چگونه آمده اید، با چه رایی آمده اید، رقیب داشته اید یا نداشته اید، اصلا شما چند درصد ملت هستید؟

حالا نشسته اید و برای ملت تصمیم می گیرید؟ من قبلا هم گفته ام که اینها قادر به انجام این کار نیستند. خیالتان راحت باشد. آنها امکان اجرا ندارند. فقط آبروی کسانیکه دنبال این هستند، خواهد رفت و در آینده مورد حسابرسی قرار خواهند گرفت.

 آنها به جد می خواهند کنترل کنند ولی نخواهند توانست. کار سخت است ولی در آینده، این موارد در پرونده افرادی که الان دارند این کار را دنبال می کنند، ثبت خواهد شد. اینها باید به مردم حساب پس بدهند که چرا ضد مردم بودند؟ من قبلا هم دلسوزانه به آنها گفته ام که شما قادر نخواهید بود این را (طرح صیانت) اجرا کنید، امکان ندارد. نمی توانند اجرا کنند، فقط بدنامی اش برای آنها باقی خواهد ماند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها