کد خبر: 549263
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۶:۰۶
| |

صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور:

رئیس جمهور در سه ماه و نیم، به ۱۱ استان باقی‌مانده سفر می‌کند

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به سفر امروز رئیس‌ جمهور به قزوین گفت: این آخرین سفر استانی رئیس‌ جمهور در ماه مبارک رمضان است و بعد از عید فطر سفرها با شتاب بیشتری انجام می‌شود و رئیسی در یک بازه سه ماه و نیمه به ۱۱ استان باقی‌مانده سفر می‌کند.

رئیس جمهور در سه ماه و نیم، به ۱۱ استان باقی‌مانده سفر می‌کند
کد خبر: 549263
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۶:۰۶

صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به سفر امروز رئیس‌ جمهور به قزوین گفت: این آخرین سفر استانی رئیس‌ جمهور در ماه مبارک رمضان است و بعد از عید فطر سفرها با شتاب بیشتری انجام می‌شود و رئیسی در یک بازه سه ماه و نیمه به ۱۱ استان باقی‌مانده سفر می‌کند.

به گزارش ایرنا، سیدصولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور بعد از ماه مبارک رمضان با سرعت بیشتری انجام و سعی می‌شود تأخیراتی که در دوران کرونا انجام شد، جبران شود.

وی ادامه داد: فعلاً ۵ تا ۶ استان برای سفر آماده شده و سفر به ۱۱ استان باقی‌مانده نیز در بازه زمانی سه ماه و نیمه به پایان می‌رسد.

مرتضوی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به کاهش بیماری کرونا در کشور دیدارهای مردمی رئیس جمهور در سفرها از سر گرفته می‌شود؟، گفت: هنوز در این باره تصمیم گیری نشده و به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد اما اگر ستاد شرایط را عادی اعلام کند، برای ارتباطات گسترده‌تر با مردم اقدام می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور خاطر نشان کرد: مصوبات سفر در چند سال اجرا شود که بخشی مربوط به ۱۴۰۰ بود و از محل منابع عمومی دولت ۱۲۰ درصد مصوبات تأمین و تخصیص اعتبار شد.

وی افزود: مصوبات برخی برنامه‌ها و طرح‌ها برای تعدادی از استان‌ها مربوط به ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و حتی ۱۴۰۳ است که قرار شده متناسب با توان پرداخت برنامه‌ریزی انجام شود و انجام پروژه‌های نیمه‌تمام در صدر برنامه‌ها قرار دارد.

به گفته مرتضوی، در حوزه تسهیلات ازدواج هم ۱۲۰ درصد تسهیلات اعمال شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها