کد خبر: 548769
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۰۸:۳۴:۲۹
| |

رشیدی کوچی، نماینده مجلس:

دست‌هایی پشت پرده در جهت تخریب قالیباف دست‌اندرکار است

قالیباف حتماً در ریاست مجلس حضور خواهد داشت

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می‌گوید: بنده نقش جبهه پایداری را در ایجاد حواشی به وجود آمده برای قالیباف، نه تأیید و نه رد می‌کنم.

دست‌هایی پشت پرده در جهت تخریب قالیباف دست‌اندرکار است
کد خبر: 548769
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۰۸:۳۴:۲۹

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، درباره حواشی پیش آمده برای رئیس مجلس باتوجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات هیئت رئیسه، گفت: در این دوره از انتخابات هیئت رئیسه مجلس احتمالاً شاهد تغییرات جزئی در اعضای هیئت رئیسه خواهیم بود، به این ترتیب که در دبیران یا ناظرین تغییراتی صورت بگیرد اما در مورد رئیس مجلس، فکر نمی‌کنم تغییری ایجاد شود و قالیباف حتماً حضور خواهد داشت.

به گزارش منیبان، وی در واکنش به اینکه بسیاری بر این باورند که با توجه به حواشی پیش آمده قالیباف برای ریاست مجلس رأی نمی‌آورد، افزود: فکر نمی‌کنم به این صورت باشد چرا که حاشیه ایجاد شده ابعاد مختلفی دارد و باید در ابعاد و از منظر مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد. در حقیقت این موارد که گفته شد خانواده قالیباف رفته‌اند، سیسمونی آورده‌اند، دعوا کرده‌اند، اضافه‌بار داشته‌اند و غیره هنوز هیچ‌کدام ثابت نشده است.

وی گفت: اما هیچ‌کس نفس عمل یعنی سفر خانواده یکی از سران قوا آن‌هم در این شرایط اقتصادی مردم، را تأیید نمی‌کند و رشیدی کوچی در ادامه اظهار کرد: اما اینکه در قبال سفر خانواده رئیس مجلس حواشی آن‌هم به این شکل و شمایل ایجاد شد، به نظر می‌رسد خارج از نفس خود سفر که مذموم است و فرزند قالیباف هم آن را یک خطای نابخشودنی عنوان کرد، به نظر می‌رسد دست‌هایی پشت پرده در جهت تخریب چهره و جایگاه قالیباف دست‌اندرکار است. آنچه که بنده از قالیباف در پست ریاست مجلس مشاهده کردم، واقعاً همه‌اش کار بوده و فکر نمی‌کنم این موضوع بر رأی نمایندگان تأثیر منفی داشته باشد.

این اقدام باعث ایجاد نارضایتی بین عموم مردم شد

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه بسیاری معتقدند، جبهه پایداری نقش اصلی را در حواشی ایجاد شده برای قالیباف بر عهده دارد، یادآور شد: بنده نقش جبهه پایداری را در ایجاد حواشی به وجود آمده برای قالیباف را، نه تأیید و نه رد می‌کنم. فقط امیدوارم این پروژه که معروف به سیسمونی گیت شد ارتباطی با مخالفت قالیباف با طرح صیانت نداشته باشد چرا که اگر چنین باشد، اوج بی‌اخلاقی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها