کد خبر: 548215
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۶:۴۵:۰۰
| |

قالیباف از نظر سیاسی مُرد؟ / پایان رویای پاستور برای خلبان

قالیباف از نظر سیاسی مُرد؟ / پایان رویای پاستور برای خلبان
کد خبر: 548215
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۶:۴۵:۰۰

اقدام خانواده قالیباف که با واکنش‌های بسیاری هم همراه بود و مورد نقد قرار گرفت، به هیچ عنوان قابل دفاع نیست زیرا همانطور که شرح آن رفت رییس مجلس پیش از این و طی سال‌های گذشته بارها و بارها شعارهایی داد که با آنچه امروز خانواده‌اش انجام داده‌اند فاصله ۱۸۰درجه‌ای دارد.

به گزارش جهان صنعت، تناقض بین گفتار و عمل مسوولان اما جدای تبعات سخت و جدی‌ای که دارد، همانطور که جلالی‌زاده گفت قبلا و به کرات بروز و ظهور داشته و اثبات شده است. مثلا همان فقره برج‌سازی پسران ولایتی یا دیگرانی که اگر قرار به نام بردن باشد، حتما فهرست بلندبالایی تهیه خواهد شد.

به این ترتیب، آنچه در موضوع اخیر جدی‌تر و تازه‌تر می‌نماید، تاثیری است که این ماجرا در آینده سیاسی قالیباف خواهد داشت. این قضیه قطعا به جدیت تخلفات هلدینگ یاس که به تازگی‌ هم فایل صوتی فرماندهان سپاه آن را یادآور شد، نیست اما ردیف شدن موارد حاشیه‌ساز که در همه آنها هم نام قالیباف می‌درخشد، حتما در سرنوشت سیاسی او اثرگذار است و ساده‌انگاری است اگر تصور کنیم که به حکم قضا و قدر اینطور پشت سر هم ردیف می‌شود.

جایگاه بعدی قالیباف چه ریاست مجلس برای سال بعد باشد یا رویاهای بزرگ‌تر او از قبیل پاستورنشینی، با این وضعیت به جد در خطر است. بگذریم از اینکه برخی حرف از استعفا می‌زنند و حواسشان نیست که اولا اینجا ایران است و آقایان برای خطاهای بزرگ‌تر هم نه استعفا داده و نه عذرخواهی می‌کنند، دوما به قول عباس عبدی جایگزین قالیباف به فرض استعفا گزینه نامناسب‌تری است. خلاصه اینکه به نظر می‌رسد پروژه عبور اصولگرایان از قالیباف هم کلید خورده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها