معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس:

تا کی می‌خواهید نسبت به ظرفیت انسانی سواحل مکران بی‌توجه باشید

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که توسعه سواحل مکران بدون توجه به شاخص‌های انسانی در این پهنه شدنی نیست، تا کی می‌خواهید نسبت به ظرفیت انسانی بی‌بدیل سواحل مکران بی‌توجه باشید.

تا کی می‌خواهید نسبت به ظرفیت انسانی سواحل مکران بی‌توجه باشید
کد خبر: 547969
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۳:۲۱:۰۳

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس گفت که قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و یک تار موی کارگزاران صدیق نظام را با همه عالم و آدم عوض نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی در  تذکری به وزیر ورزش و جوانان بر لزوم تکمیل دو پروژه استادیوم چابهار و کنارک تاکید کرد و گفت: این پروژه ها به آیینه دق جوانان این منطقه تبدیل شده و به قول مردم منطقه صبر  ایوب(ع) داریم، عمر نوح(ع) که نداریم. تا کی باید برای ساخت این دو پروژه صبر کنیم که اکنون در حال تبدیل شدن به آثار باستانی هستند.

سعیدی در تذکر دیگری به رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه سواحل مکران مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون توجه به شاخص‌های انسانی در این پهنه شدنی نیست، گفت: قول دادید از ظرفیت نیروی انسانی توانمند انقلابی و متدین منطقه بیش از پیش استفاده کنید. به تعبیر رهبری، مردم هر منطقه برای توسعه آن منطقه مقدم هستند پس تا کی می‌خواهید نسبت به ظرفیت انسانی بی‌بدیل سواحل مکران بی‌توجه باشید.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار اختصاص سهیمه به دانشگاه فرهنگیان در چابهار همچون سابق شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها