سخنگوی دولت خبر داد:

دستور رئیسی به منظور تشکیل کارگروهی جهت بررسی مدیرانی که تعیین تکلیف نشده‌اند

سخنگوی دولت به نقل از رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیسی تاکید داشتند کسانی که کارایی لازم را در دولت داشته باشند در سمت خود ابقا خواهند شد اما در غیر اینصورت نمی‌توانند با دولت همکاری داشته باشند.

دستور رئیسی به منظور تشکیل کارگروهی جهت بررسی مدیرانی که تعیین تکلیف نشده‌اند
کد خبر: 547959
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۲:۴۳:۴۹

علی بهادری جهرمی, سخنگوی دولت در خصوص سخنان رئیس‌جمهور درباره دست‌های پشت پرده برای گرانی‌های اخیر گفت: عوامل گرانی روشن است. مثلا حجم نقدینگی ۴ هزار میلیارد که به دولت به ارث رسید تور‌م‌زا است و آثار آن بلندمدت است.

به گزارش ایلنا، وی تاکید کرد: بودجه ۱۴۰۱ احکامی دارد که آثار تورمی به جای می‌گذارد همانند اصلاح ارز ۴۲۰۰ و احکامی از این دست. کسری‌های بودجه از سال قبل نیز تاثیرگذار است.

بهادری جهرمی گفت: در خصوص جلسه چهارشنبه دولت در کنار مباحث ناظر به گرانی در خصوص اقدامات سودجویانه بیان شده که به طور خاص در بازار میوه و تره‌بار بود که در واکنش به این گزارش رئیس‌جمهور خطاب کردند در کنار کنترل تورم از عامل اخیر که اقدامات سوداگران است نباید غافل بود و پشت پرده آنها باید بررسی شود.

سخنگوی دولت درباره تعیین تکلیف مدیران مانده از دولت قبل گفت: رئیس‌جمهور تاکید دارند بانیان وضع موجود نمی‌توانند حل‌کننده مشکلات باشند. کسانیکه کارایی لازم را خواهند داشت، می‌توانند ابقا شوند و در غیر این صورت نمی‌توانند با دولت همکاری داشته باشند.

وی افزود: اخیرا دستوری از سوی رئیس‌جمهور به معاونت اجرایی صادر شد که کارگروهی تشکیل شود برای مدیرانی که تعیین تکلیف نشده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها