کد خبر: 547759
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۰۸:۰۴:۴۶
| |

چرا مقام معظم رهبری «خواص اهل لغزش» را کنار نگذاشتند؟

کیهان نوشت: خواص اهل لغزش به علت نفوذ فزاینده ناشی از سوابق درخشان‌شان وقتی از جبهه حقّ جدا شده و به انحراف گراییدند خیل کثیری از مردم را به دنبال خود به انحراف کشاندند و اخلاق و ارزش‌های جامعه را سست کردند و ‌اندک‌اندک باورهای دینی را تضعیف نمودند.

چرا مقام معظم رهبری «خواص اهل لغزش» را کنار نگذاشتند؟
کد خبر: 547759
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۰۸:۰۴:۴۶

کیهان نوشت:" خواص اهل لغزش " به علت نفوذ فزاینده ناشی از سوابق درخشان‌شان وقتی از جبهه حقّ جدا شده و به انحراف گراییدند خیل کثیری از مردم را به دنبال خود به انحراف کشاندند و اخلاق و ارزش‌های جامعه را سست کردند و ‌اندک‌اندک باورهای دینی را تضعیف نمودند.

مقصود از خواص ، نه چهره‌های دائمی جبهه حق هستند ونه چهره‌های ثابتِ جبهه باطل بلکه مقصود «خواص منحرف» هستند که از جبهه حق خارج و به جبهه باطل وارد شده‌اند.

در زمان ولایت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدّظلّه) نیز یکی از موانع جدی عزل و نصب و اقدام تند و قاطع رهبری در برابر انحرافِ برخی از مدیران، خواص اهل لغزش بوده و هست. زیرا، تقریباً اکثر خواص در عصر حکومت علوی و بخش درخور توجهی از خواص زمانه ما اهل لغزش بوده و هستند، یعنی دنیاطلب شده و در برابر مال و منال و پست و مقام دنیا از خود ضعف نشان می‌دادند یا گرفتار فقدان بصیرت و تحجر شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها