کد خبر: 546598
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۱:۳۲:۱۶
| |

بهرام عین الهی، وزیر بهداشت:

رئیس جمهور شخصا در بحث واکسیناسیون وارد شد

واکسیناسیون وسیع کرونا در دولت سیزدهم شادی و لبخند را در مردم کشورمان بوجود آورد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اکنون به تزریق حدود ۱۴۸ میلیون دز واکسن در کشور رسیده ایم، تاکید کرد: رئیس جمهور شخصا در بحث واکسیناسیون وارد شد و در جهت تامین واکسن علیه کرونا تلاش زیادی کرد.

رئیس جمهور شخصا در بحث واکسیناسیون وارد شد
کد خبر: 546598
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۱:۳۲:۱۶

بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اکنون به تزریق حدود ۱۴۸ میلیون دز واکسن در کشور رسیده ایم، تاکید کرد: رئیس جمهور شخصا در بحث واکسیناسیون وارد شد و در جهت تامین واکسن علیه کرونا تلاش زیادی کرد.

به گزارش  ایرنا، بهرام عین اللهی در آیین تکریم و تقدیر از خادمان نوروزی سلامت که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، افزود: اکنون به تزریق حدود ۱۴۸ میلیون دز واکسن در کشور رسیده ایم و سلامت مردم برای ما بسیار اهمیت دارد و آنها مطمئن باشند که  آسایش و سلامت را دست اندرکاران و کادر سیستم بهداشت و درمان بوجود می آورند.

وی با اشاره به اینکه پوشش وسیع واکسیناسیون علیه کرونا در دولت سیزدهم شادی و لبخند را در مردم کشورمان بوجود آورد، تصریح کرد: امسال شاهد شادی مردم بعد از ۲ سال از همه گیری کرونا، مسافرت و دید و بازدیدها بودیم که این موضوع مرهون واکسیناسیون و زحمات خادمان سلامت نوروزی است.

به گفته عین اللهی،   در ایام نوروز، خدمات اورژانس، بهداشت و درمان در مناطق صعب العبور، جاده ها، شهرها و غیره توسط همکاران ارائه شد و زحمات زیادی کشیدند.

وزیر بهداشت افزود: امروزه وظیفه مان است در شرایط موجود خدمات اورژانس به روز شود و با مدیریت موجود این کار به سرعت انجام می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها