کد خبر: 513750
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۴:۱۶:۰۷
| |

وزیر بهداشت: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه‌ای داریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه ای داریم که هم تیم های واکسیناتور و هم مراکز واکسیناسیون باید افزایش یابد، البته تیم های بازرسی وزارت بهداشت از روزهای گذشته از مراکز واکسیناسیون بازدید می کنند.

وزیر بهداشت: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه‌ای داریم
کد خبر: 513750
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۴:۱۶:۰۷

اعتمادآنلاین| بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان در بزرگراه کردستان تهران افزود: مردم صبح خیلی زود و قبل از بازگشایی مراکز واکسیناسیون به این پایگاه ها مراجعه نکنند چون ساعات کار این مراکز باید تا ساعت 20 ادامه داشته باشد.

به گزارش وبدا، وی تاکید کرد: برخورد پرسنل مراکز واکسیناسیون با مراجعین حتما باید با احترام باشد و مردم تکریم شوند چون ما موظف به خدمتگزاری همراه با حسن خلق به مردم هستیم.

عین اللهی همچنین در بازدید از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک واقع در خیابان امیرآباد و گفتگو با مردم، ضمن ناکافی دانستن نیروهای این مرکز و سه تیم واکسیناتور فعال، اظهار داشت: تیم های واکسیناتور حتما باید افزایش یابند تا معطلی مردم برای تزریق واکسیناسیون وجود نداشته باشد و کار تزریق واکسن در کوتاه ترین زمان با حفظ عزت و احترام مردم انجام شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اعلام سن برای تزریق واکسن برای جلوگیری از ازدحام جمعیت است، افزود: بازدیدهای سرزده بنده و تیم های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.

تا کنون 21 میلیون و 753 هزار و 20 نفر دُز اول واکسن کرونا و 11 میلیون و 696 هزار و 569 نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 33 میلیون و 449 هزار و 589 دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته یک میلیون و 39 هزار و 962 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها