کد خبر: 545672
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۰۸:۴۵:۳۲
| |

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:

با فراهم کردن زمینه فعالیت جوانان به انحصارهای دولتی پایان می‌دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در سال ۱۴۰۱ بتوانیم با سپردن فرمان اقتصاد کشور به جوانان و با فراهم کردن زمینه فعالیت ثروت آفرین این جوانان به انحصارهای دولتی و دیوان سالاری کهنه و بی رمق اداری در کشور پایان دهیم.

با فراهم کردن زمینه فعالیت جوانان به انحصارهای دولتی پایان می‌دهیم
کد خبر: 545672
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۰۸:۴۵:۳۲

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس امروز (دوشنبه) در نطق پیش از دستور خود در اولین جلسه علنی سال ۱۴۰۱ مجلس بیان کرد: حلول ماه میهمانی خدا ماه مبارک رمضان را به تمامی مردم عزیز ایران و تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم. این ماه فرصتی درخشان برای تقویت همدلی، اتحاد و محبت اجتماعی و رقم زدن جلوه های بی نظیر نوعدوستی در سراسر کشور است. در کنار خودسازی با محکم کردن زنجیره مهربانی و الفت همچون سال های گذشته از برکات این ماه عزیز در کنار یکدیگر بهره مند شویم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدوارم در سال ۱۴۰۱ بتوانیم با سپردن فرمان اقتصاد کشور به جوانان پرانگیزه، با استعداد و نخبه ایران عزیز و با فراهم کردن زمینه فعالیت ثروت آفرین این جوانان در کشور به انحصارهای دولتی و دیوان سالاری کهنه و بی رمق اداری در کشور پایان دهیم و فصلی جدید در توسعه و آبادانی ایران آغاز کنیم، ان شاءالله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها