وزیر بهداشت از بیمارستان شهید لبافی نژاد بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان شهید لبافی نژاد از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و از تلاش های کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

وزیر بهداشت از بیمارستان شهید لبافی نژاد بازدید کرد
کد خبر: 544813
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ۱۵:۱۸:۴۹

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به همراه دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بخش های مختلف بیمارستان لبافی نژاد دیدن کردند.

به گزارش ایرنا، وی در این بازدید نوروزی در جریان نحوه ارایه خدمات در بخش های مختلف این بیمارستان قرار گرفت و با اهدای شاخه گل از بیماران عیادت و از تلاش های بی وقفه کادر درمان تقدیر کرد.

 وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید با اشاره به فرمایشات رهبر معظم  انقلاب اسلامی در ساعات آغازین سال نو و اشاره ایشان به ایثارگری های کادر درمان در سالی که گذشت، تصریح کرد: لطف و توجه حضرت آیت الله خامنه ای مایه افتخار است. جامعه پزشکی کشور همواره در عرصه جهانی خوش می درخشند و به ویژه در بحران کرونا، ارایه خدمات به تمام بیماران و سرعت بالای واکسیناسیون، ایران را در میان برترین کشورهای دنیا قرار داد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عین اللهی اظهار داشت: بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای تقویت محصولات و تولیدات دانش بنیان، برنامه ریزی هایی برای گسترش این حوزه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در حال انجام است.

وی به دیدار نوروزی صبح امروز با رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: اساتید این دانشگاه افتخارات بی شماری آفریدند و دانش آموختگان آن خدمات ارزنده ای را در سراسر کشور ارایه می دهند. نکات مهمی در این دیدار بیان شد که در وزارت بهداشت پیگیری می شود.

 وزیر بهداشت در این بازدید، بیماری را ویزیت و با اهدای شاخه گل از سایر بیماران عیادت و از تلاش های کادر درمان بیمارستان شهید لبافی نژاد تقدیر کرد.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت پیش از این بازدید، در دیدار نوروزی با رییس، اعضای هیات رییسه و اساتید و دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها