سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت سیزدهم کارها را معطل مذاکرات نکرده

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم کارها را معطل مذاکرات نکرده است، گفت: از روز اول دولت تمام وزرا و معاونان رئیس جمهور عزم خود را برای خدمت جزم کرده و نتایج بسیار خوبی را در این مدت کوتاه کسب کردند.

دولت سیزدهم کارها را معطل مذاکرات نکرده
کد خبر: 541954
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۱:۵۱:۱۲

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی، گفت: دوران انقلاب کارکنان شرکت نفت در اعتصاب ها نقش ویژه ای را ایفا کرده و پس از انقلاب و در دوران جنگ و جنگ نفتکش ها هم در سخت ترین شرایط نیروهای فداکار بوده و وظیفه خود را انجام داده و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

به گزارش فارس، معاون پارلمانی رئیس جمهور با شرح اقدامات دولت در 6 ماه آغازین بیان کرد: از روز اول تمام وزرا و معاونت‌های رئیس جمهور عزم خود را برای خدمت جزم کرده و نتایج بسیار خوبی را در این مدت کوتاه کسب کردند که گوشه ای از آن، 45 قرارداد و تفاهم نامه به ارزش 15.6 میلیارد دلار برای توسعه میادین گاز و انتقال فرآوده های نفتی است. دولت سیزدهم کارها را معطل برجام نکرده و هم راستای مذاکرات در جهت توسعه کشور قدم برداشته است.

حسینی با بیان این که زبان ما قاصر از فضائل اهل بیت به ویژه ائمه مولود شعبان است، تصریح کرد: اگر خواهان هدایت هستیم راهی جز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نداریم، در دنیایی زندگی می کنیم که درگیر طوفان های متعدد بوده و دشمنان جنگ های ترکیبی اعم از سایبری، رسانه ای، اقتصادی، سیاسی علیه ملت ایران راه انداخته اند. راه نجات در طوفان ها کشتی نجات امام حسین (ع) است. ایرانی ها از دیرباز عاشق اباعبدالله هستند و این عشق در مراسم های عاشورا، تاسوعا و اربعین جلوه گر می شود.

وی در ادامه گفت: اگر از امام حسین (ع) سخن بگوییم همه ادیان عاشق منش و روش او خواهند شد، حضرت علی ابن الحسین (ع) نیز مانند پدر خود اهل جهاد بوده اما شکل جهاد وی از نوع روشنگری و جهاد تبیین بود. حضرت ابالفضل عباس نیز شخصیتی بصیر و در دین و جهاد راسخ قدم بود. حضرت عباس نیز مانند برادران بزرگوار خود و مانند امیرالمومنین (ع)اهل جهاد بود و در زمان انقلاب نیز، مردم  به تاسی از این بزرگان و با رهبری خردمندانه امام ره ایثارگرانه جهاد کرده و نظام اسلامی ایجاد شد. فراموش نکنیم بسیاری از شاهان بی کفایت ایران در دوران خود اهل جهد و جهاد نبودند و نتیجه آن واگذاری بخش های زیادی از ایران در ۲۵۰ سال اخیر تا قبل از انقلاب اسلامی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان افزود: این معاونت نیز با تاسی به سیره اهل بیت به صورت شبانه روزی و جهادی فعالیت خود را ادامه داده و در این شش ماهه در قیاس با مجالس و دولت های قبل تعامل بسیار خوب و ارزشمندی برای حل مشکلات مردم برقرار شده است و از این به بعد نیز با تلاش این معاونت که پلی  برای همگامی دولت و مجلس است این تعاملات بیشتر هم خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها