کد خبر: 541765
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۲۱:۵۹:۵۵
| |

وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شد

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: آنچه که بعد از ۴۳ حیات انقلاب اسلامی به آن دست پیدا کردیم این است که وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شد و این حقیقت در دفاع مقدس عینیت یافت.

وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شد
کد خبر: 541765
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۲۱:۵۹:۵۵

همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور و فمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با سردار سرتیپ پاسدار «سید حسن مرتضوی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

​به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، امیر آذریان در این دیدار گفت: آنچه که بعد از ۴۳ حیات انقلاب اسلامی به آن دست پیدا کردیم این است که وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شد و این حقیقت در دفاع مقدس عینیت یافت.

وی افزود: هر روز در نیروهای مسلح شاهد نوآوری و تولید تجهیزاتی هستیم که نشان‌دهنده اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است. با تحقق شعار ما می‌توانیم، وابستگی‌های نظامی و تسلیحاتی از کشورهای بیگانه قطع شد و به حول و قوه الهی امروز در بسیاری از عرصه‌های دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم.

امیر آذریان تاکید کرد: ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح از برکات رزمایش‌های مشترک ارتش و سپاه است. ما هیچ فاصله‌ای را بین خود و سپاه پاسداران نمی‌بینیم چراکه اگر فاصله‌ای ایجاد شود دشمن نفوذ می‌کند.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت هستیم و در سرزمین حضرت رضا (ع) خدمت می‌کنیم.

سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در این دیدار گفت: فضای همدلی، هم‌افزایی و هم‌پوشانی در بخشی از مأموریت‌ها در نیروهای مسلح به اوج خود رسیده است.

وی افزود: همدل شدن ارتش و سپاه، آنها را به یکی از مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده است که رعب و وحشت دشمنان نظام اسلامی را به‌همراه داشته و اقتدار بیش ‌از پیش جمهوری اسلامی را رقم زده است.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: به رخ کشیدن توانمندی‌های ارتش و سپاه، اثر بازدارندگی بسیار زیادی دارد و در راستای تداوم این بازدارندگی، اجرای مأموریت‌های مشترکی در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها