کد خبر: 537509
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۰:۲۶:۵۰
| |

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان:

قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: به دنبال اصلاح قانون هستیم و شورای نگهبان در بحث برگزاری انتخابات تجربیاتی دارد که حاضر هستیم در اختیار عزیزان در مجلس هستیم.

قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است
کد خبر: 537509
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۰:۲۶:۵۰

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص اصلاح قانون انتخابات گفت: بله،‌ اصلاح قانون انتخابات موضوعی است که بارها و بارها در شورای نگهبان بیان کردیم، قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است. اصلاحاتی که باید نسبت به سیاست‌های کلی انتخابات صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ما نظرمان این است که در همه موضوعات اصلاحات باید صورت گیرد و به دنبال اصلاح جدی قوانین جامع انتخابات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات طبیعتاً از مجلس آغاز و اصلاح می‌شود و می‌دانم کمیسیون شوراها در حال بررسی طرح‌هایی در این خصوص است و بارها هم عرض کردیم شورای نگهبان در این چهل سال تجربیاتی دارند و حاضر هستیم سخاوتمندانه در اختیار عزیزان قرار دهیم. 

طحان نظیف درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: شورای نگهبان طی جلسات مختلف مصوبه مجلس درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان را بررسی و ابهاماتی را به این لایحه وارد کرد و مجلس باید این ایرادات را رفع کند.

وی تاکید کرد:  در لایحه رتبه‌بندی معلمان ابهاماتی وجود دارد که اگر روشن شود، به نفع فرهنگیان و معلمان است تا در اجرا با مشکلی مواجه نباشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها