کد خبر: 537313
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

سفر غیر رسمی رئیس قوه قضاییه به اصفهان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز (پنجشنبه ۲۱ بهمن) در سفری غیر رسمی و بدون پروتکل‌های تشریفاتی و از پیش اعلام نشده، وارد استان اصفهان شد.

سفر غیر رسمی رئیس قوه قضاییه به اصفهان
کد خبر: 537313
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۱۵:۰۰

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به اصفهان، در مراسمی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دادگستری این استان با حضور قضات و کارکنان قضایی برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، با عنایت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برخلاف سفرهای استانی پیشین، مسئولان عالی قضایی و حتی رییس و مسولین حوزه ریاست قوه قضاییه در سفر به اصفهان، رئیس عدلیه را همراهی نمی‌کنند.

ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف و ویژگی‌های سفرهای رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی مسئولیت ریاست قوه قضاییه، پیشگیری از جرم و شکل‌گیری پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی و ارتقای خدمت رسانی و تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختارها و روندهای معیوب را در دستور کار قرار داده که بازدید از مراکز قضایی و مجموعه‌های مرتبط، سفرهای استانی و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها و موضوعات مبتلابه جامعه با همین رویکرد انجام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها