سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران:

عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی شکست آمریکا بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر و ماه مبارک رجب المرجب گفت: آمریکا شکست‌های اطلاعاتی متعددی داشته که ازجمله آن، عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بود.

عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی شکست آمریکا بود
کد خبر: 536878
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۰:۲۳:۲۷

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر و ماه مبارک رجب المرجب گفت: آمریکا شکست‌های اطلاعاتی متعددی داشته که ازجمله آن، عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بود.

به گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر و ماه مبارک رجب المرجب گفت: آمریکا شکست‌های اطلاعاتی متعددی داشته که ازجمله آن، عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بود و شکست آمریکایی‌ها در عدم پیش‌بینی و ظهور انقلاب اسلامی ناشی از عامل مهمی است که همیشه از دید آنها پنهان بوده و آن سنت‌های الهی و باورهای اعتقادی ما است.

سخنران بعدی همایش سردار اشتری فرمانده کل انتظامی ج.ا.ا بود که در سخنرانی خود اظهار داشت: عوامل ضد انقلاب از مطالبات به حق مردم در برخی تجمعات سوء‌استفاده و نسبت به این موضوع موج‌سواری می‌نمایند که این عوامل باید رصد، شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی یکی از دغدغه‌های امنیتی را افزایش سلاح غیرمجاز در استان‌های مرزی برشمرد و بر اقدام مشترک سازمان‌های اطلاعاتی با این پدیده تأکید کرد.

فرمانده کل ناجا در این همایش، به همبستگی و تعامل جامعه اطلاعاتی و مجهز شدن به تجهیرات پیشرفته روز تأکید نمود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها