کد خبر: 536093
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۰۷:۰۱:۰۱
| |

آمریکایی‌ها می‌خواهند ژن شیعه را به سربازان خود تزریق کنند

آمریکایی‌ها می‌گویند شیعیان ژنی دارند که باید آن را به سربازان خود تزریق کنیم تا شجاع شوند غافل از این که در مردم ایران اسلامی ژن امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زینب کبری(س) وجود دارد و این فرهنگ باعث شده تا از هیچ دشمنی هراسی به دل راه ندهند.

آمریکایی‌ها می‌خواهند ژن شیعه را به سربازان خود تزریق کنند
کد خبر: 536093
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۰۷:۰۱:۰۱

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: هر جا امت با امام همراه بود، پیروزی نصیب اسلام شد که نمونه بارز آن را می‌توان در پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران مشاهده کرد.

به گزارش  ایرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای آب باریک که با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: هر جا که امت امام در صحنه حضور داشت، پیروزی نصیب اسلام شد و هر جا امام بود ولی امت همراهی نکرد ، شکست ظاهری و یا باطنی نصیب اسلام شد.

وی افزود: حضرت علی(ع) امام بود، امت نیز حضور داشت ولی جهل مردمی که حتی نماز می‌خواند و روزه می‌گرفت باعث شد تا دوران کوتاه حکومت حضرت علی(ع) به جنگ‌های داخلی اختصاص پیدا کند و برای ایشان فرصتی برای رسیدگی به اوضاع جهان اسلام باقی نماند.

وی گفت: امام حسن مجتبی(ع) امام بود ولی امت نداشت و این امر باعث شد تا دشمن تا قلب خانه ایشان نفوذ کند.

ذوالقدر تصریح کرد: چه کسی بود که به امامت امام حسین(ع) ایمان نداشته باشد و نداند که ایشان نوه پیامبر(ص) است، ولی همراهی نکردن امت باعث شهادت امام و به اسارت رفتن اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شد.

وی تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام دشمنی‌های که در طول تاریخ اسلام علیه امت روا داشته شده بود، به مقابله با ایران اسلامی آمد.

وی افزود: کافران، ظالمان استکبار و منافقین انواع توطئه از جمله کودتا، جنگ، تجزیه، بمب‌گذاری، ترور، فتنه، کودتای طبس، قانون داماتو، مفاسد اجتماعی از طریق ماهواره، شبیخون فرهنگی و بیش از ۴۰ توطئه را علیه ایران به کار بستند تا مردم را از پای در آورند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: تا زمانی که امت با امام همراهی کند، دشمن محکوم به شکست است.

وی تأکید کرد: دشمن به دنبال ولایت، عمود خیمه اسلام بود ولی جوانان و شهیدانی همچون شهید فهمیده و شهید حججی که حتی امام راحل را درک نکرده بودند، پای خیمه امت ایستادند و محکم‌تر از فولاد از حریم ولایت حراست کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌گویند شیعیان ژنی دارند که باید آن را به سربازان خود تزریق کنیم تا شجاع شوند غافل از این که در مردم ایران اسلامی ژن امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زینب کبری(س) وجود دارد و این فرهنگ باعث شده تا از هیچ دشمنی هراسی به دل راه ندهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها