کد خبر: 536038
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۳:۴۴:۳۴
| |

امام جمعه شهرکرد :

بختیاری‌ها از وصله ناجور «شاپور بختیاری» تبری جستند

محمدعلی نکونام ۱۵ بهمن‌ماه در خطبه‌های نخست نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سوره ابراهیم، اظهار کرد: در این سوره، توحید ربوبی مطرح و مدنظر است و باید توحید ربوبی را از این آیات، برداشت کرد.

بختیاری‌ها از وصله ناجور «شاپور بختیاری» تبری جستند
کد خبر: 536038
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۳:۴۴:۳۴

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بختیاری‌های استان در ۲۰ بهمن‌ماه با امام (ره) اعلام بیعت کردند، در حقیقت بختیاری‌ها از یک وصله ناجور یعنی شاپور بختیاری، تبری جستند و اکنون درخواست دیدار با مقام معظم رهبری را دارند.

 به گزارش ایسنا، محمدعلی نکونام ۱۵ بهمن‌ماه در خطبه‌های نخست نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سوره ابراهیم، اظهار کرد: در این سوره، توحید ربوبی مطرح و مدنظر است و باید توحید ربوبی را از این آیات، برداشت کرد.

نکونام به دهه مبارک فجر اشاره و بیان کرد: انقلاب به فضل پروردگار به ثمر نشست و دشمنان با انواع سلاح‌ها و قدرت‌ها نتوانستند آن را نابود کنند، با نبود توازن‌ها کشور بر دشمن غلبه کرد، به‌طوری که بعد از ۴۳ سال، باوجود نبود توازن‌ها، انقلاب با قدرت به پیش می‌رود و ضعف دشمن خود را نشان داده است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد یادآور شد: همافران کشور در ۱۹ بهمن و بختیاری‌های استان با امام (ره) اعلام بیعت کردند، در حقیقت بختیاری‌ها از یک وصله ناجور یعنی شاپور بختیاری، تبری جستند و بختیاری‌های استان درخواست دیدار با مقام معظم رهبری را دارند.

وی در پایان با اشاره به رحلت عالم ربانی، صافی گلپایگانی، بیان کرد: این مرد، آیت عظمایی برای پروردگار بود و نعماتی از جمله داشتن حافظه قوی داشت، کتابی توسط ایشان درباره مهدویت نوشته شده که به گفته وی، برکات بی‌نظیری برای زندگیشان به ارمغان داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها