کد خبر: 534811
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۷:۱۴:۴۸
| |

امام جمعه بندرعباس:

انقلاب اسلامی فصل جدید از مقاومت را در عالم گشود/

ملت یمن جهان کفر را به زانو درآورده‌اند

امام جمعه بندرعباس گفت: مقاومت مردم یمن در برابر سال‌ها تجاوز و جنایت آل سعود و آل خلیفه نشانگر عمق وجودی این ملت در عزت جویی و استقلال طلبی است و استکبار هرگز قادر به غلبه بر ملتی متحد و منسجم نخواهد شد.

انقلاب اسلامی فصل جدید از مقاومت را در عالم گشود/
کد خبر: 534811
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۷:۱۴:۴۸

محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: آنچه این روزها در رابطه با ملت یمن در حال وقوع است، جنایت علیه بشریت و سکوت سران فاسد کشورهای استعماری و حتی سازمان ملل و شورای امنیت است.

به گزارش فارس، وی با بیان این که ملت یمن در ادامه اندیشه انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: مقاومت مردم این کشور در برابر سال‌ها تجاوز و جنایت آل سعود و آل خلیفه نشانگر عمق وجودی این ملت در عزت جویی و استقلال طلبی است و استکبار هرگز قادر به غلبه بر ملتی متحد و منسجم نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: سرانجام متجاوزان به یمن چیزی جز خفت نخواهد بود و آنان بزودی بساط خود را از این کشور جمع خواهند کرد و تاوان جنایات خویش را خواهند داد و این یک وعده الهی است.

دکتر عبادی‌زاده با اشاره به نقش امام راحل در شکل‌دهی به انقلاب اسلامی و جوشش جریان‌های مقاومت و آزادیخواه در عالم به دنبال وقوع انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: رهبری‌های هوشمندانه امام راحل و در ادامه آن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سبب شده تا با وجود انبوهی از دشمنی‌ها بر علیه ملت ایران، شاهد پیشرفت همه‌جانبه‌ای در کشورمان باشیم و بر مسؤولان واجب است تا این دستاوردها را به طور زیبا و دقیق به تصویر کشیده و به عموم ملت ایران منعکس کنند.

وی به رابطه امام و امت در نظام اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این رابطه عمیق که همواره مورد طمع دشمنان ملت ایران بوده سبب شده تا انقلاب اسلامی در چهل و سومین سال حیات خویش باشد و این مسیر به لطف خدا و با هوشیاری ملت و سخت‌کشی مسؤولان ادامه خواهد یافت.

عبادی‌زاده بار دیگر سکوت خفت‌بار نهادهای بین المللی حقوق بشری را در قبال جنایاتی که در یمن در جریان است را یادآوری و تأکید کرد: در دنیای امروز قانون جنگل حاکم شده است و لذا ملتی پیروز است که توانمند، مقتدر و منسجم باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها