وهاب عزیزی، دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی:

انتصابات فامیلی و حزبی در دولت سیزدهم عریان تر است

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی گفت: انتصابات فامیلی و حزبی در همه دولت‌ها مورد سوال بوده ولی در دولت سیزدهم عریان‌تر و با شیب تندتری صورت گرفت.

انتصابات فامیلی و حزبی در دولت سیزدهم عریان تر است
کد خبر: 534464
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۰۹:۳۹:۲۵

وهاب عزیزی، دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی که در انتخابات ریاست‌جمهوری از ابراهیم رئیسی حمایت کرده بود، در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور به ایلنا گفت: انتصابات فامیلی و حزبی در همه دولت‌ها مورد سوال بوده ولی در دولت سیزدهم عریان‌تر و با شیب تندتری صورت گرفت. اصولگرایان بعد از هشت سال دوری از قدرت چنان به زمین بازی قدرت هجوم آوردند، که انگار کشور بیگانه‌ای را فتح کرده باشند. 

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: انکار کردن رسانه‌ای موضوع انتصابات فامیلی و حزبی از سوی ابراهیم رئیسی، خود دلیل محکمی بر وجود داشتن پدیده انتصابات فامیلی در سراسر کشور است. اگر چنین پدیده‌ای وجود واقعی نداشت، قطعا رئیس دولت زحمت مطرح کردن آن را به خود نمی‌داد. چون رسانه‌ای شدن یک موضوع از زبان رئیس دولت به آن رسمیت می‌دهد. پس اصل موضوع جای بحث ندارد در کم و کیف آن می‌توان صحبت کرد.

این کنشگر سیاسی اصولگرا همچنین تصریح کرد: متاسفانه تب انتصابات فامیلی و شراکتی در دولت سیزدهم چنان بالا گرفت که بخار آن از رسانه‌ها به مشام رئیس دولت نیز رسید. هر چند آقای رئیسی معتقد است که انتصابات بر اساس شایسته‌سالاری بوده ولی سوال افکار عمومی و اصحاب رسانه این است که آیا شایسته‌ها فقط از محیط خانواده دولت، دانشگاه امام صادق و خراسان بیرون می‌آیند؟

عزیزی در پاسخ به سوال رئیس‌جمهور از رسانه‌ها پیرامون مطرح کردن برخی از مصادیق انتصابات فامیلی و نام بردن از آن‌ها، گفت: متاسفانه تعداد انتصابات فامیلی و حزبی در مجموعه دولت خارج از شمارش است لذا ما از رئیس‌جمهور محترم درخواست می‌کنیم خودشان به عنوان نمونه چند انتصاب غیرفامیلی و غیرحزبی نام ببرند تا مردم امیدوارتر شوند.

وی تصریح کرد: البته ما ابراهیم رئیسی را به صداقت در گفتار می‌شناسیم، احتمالا به ایشان گزارش دروغ و خلاف واقع داده‌اند و یا اینکه تمام واقعیت را نگفته‌اند. من خاطرم هست مقام معظم رهبری در ادوار گذشته به دولتمردان توصیه می‌کردند به گزارش‌های رسیده اطمینان کامل نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها