شکایت مجلس از «ترک فعل» روحانی درباره استقلال و پرسپولیس

نماینده مجلس اعلام کرد که خانه ملت از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره دو باشگاه تهرانی استقلال و پرسپولیس که در نهایت باعث حذف آنها از آسیا شد شکایت می‌کند.

شکایت مجلس از «ترک فعل» روحانی درباره استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 530897
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۱۱:۴۰:۴۳

"احمد نادری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با ابراز تاسف نسبت به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد که مجلس از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره ۲ باشگاه تهرانی شکایت می‌کند.

به گزارش برنا، وی ادامه داد: در سال‌های قبل بارها نسبت به حرفه‌ای شدن استقلال و پرسپولیس هشدارهای متعددی به فدراسیون فوتبال داده شده بود که علیرغم اطلاع دولت قبل از این موضوع هیچ اقدامی برای حل مشکلات این ۲ باشگاه انجام نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد شدید نسبت به بی تفاوتی دولت روحانی نسبت به امورات کشور گفت: همان دولتی که ارز را به دلیل سیاست‌های غلط به آن قیمت بالا می‌رساند و نسبت به مشکلات کرونا برای جان و اقتصاد مردم بی تفاوت بود، درباره استقلال و پرسپولیس همانقدر بی تفاوتی از خود نشان داد که امروز هر دوی این تیم‌ها از آسیا حذف شده‌اند.

نادری از عملکرد وزرای اقتصاد و ورزش دولت روحانی انتقاد و تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده دولت روحانی بابت تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده پاسخگو باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها