کد خبر: 530648
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۲:۴۳:۳۳
| |

مدیران مسئول انتخاب، پارسینه و اطلاعات مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی به تشریح پرونده مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری انتخاب، مدیر مسئول سایت پارسینه و مدیر مسئول سایت اطلاعات روز پرداخت.

مدیران مسئول انتخاب، پارسینه و اطلاعات مجرم شناخته شدند
کد خبر: 530648
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۲:۴۳:۳۳

احمد مومنی‌راد، سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی با اشاره به دادگاه‌ها مطبوعات هفته جاری اظهار کرد: در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی سه پرونده جرم مطبوعاتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی با اشاره به  پرونده اول گفت: این پرونده مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری انتخاب و مدیر سایت تدبیر و امید به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین در اتهام فوق الذکر متهم را به اتفاق آرا مجرم دانست و به اتفاق آرا وی را مستحق تخفیف ندانست.

وی افزود: پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول سایت پارسینه به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین در اتهامات فوق الذکر متهم را به اتفاق آرا مجرم دانست و به اتفاق آرا وی را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی راد گفت: پرونده سوم مربوط به مدیر مسئول سایت اطلاعات روز به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین در اتهامات فوق الذکر متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و با اکثریت آرا وی را مستحق تخفیف ندانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها