پیشنهاد یک نماینده:

تشکیل مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت

نماینده تبریز در مجلس پیشنهاد داد مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حقوق مستضعفان جهان و با مشارکت نمایندگان مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود.

تشکیل مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت
کد خبر: 530417
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۱:۳۵:۱۲

محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس،  در جلسه علنی امروز سه شنبه (14 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: پیشنهاد می دهم مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حقوق مستضعفان جهان و با مشارکت نمایندگان مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در این مجمع پارلمانی برای جهانی کردن مکتب شهید سلیمانی که همانا خط امامین انقلاب است، می تواند نقش فراوانی ایفا کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل کامیون های سنگین گفت: این افراد ستون فقرات اقتصاد کشور هستند، رانندگان کامیون ها از اقشار زحمتکش و سختکوش این میدان هستند، لازم است برای حمایت از این افراد حقوق بازنشستگی آنها افزایش پیدا کرده، زیرا دریافت حداقل حقوق در شأن آنها نیست.

میرتاج الدینی بیان کرد: رانندگان کامیون های سنگین بیش از 30 یا 40 سال در بیابان ها و جاده ها، برف و باران، سرما و گرما، یخبندان و غیره اقتصاد کشور را زنده نگه داشته اند و باید تامین شوند. همچنین برای تعویض کامیون های فرسوده آنها تسهیلات لازم از سوی دولت از طریق بانک ها و یارانه انرژی پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: بیمه یارانه ای رانندگان کامیون های سنگین باید شمول بیشتری داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها