کد خبر: 530163
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۰:۴۶:۵۱
| |

پیش بینی یک نماینده از مذاکرات وین:

احتمال موفقیت تیم مذاکره کننده ایران بسیار بالاست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پیش بینی ما اینست که احتمال موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بسیار بالاست. به هر حال آمریکا و غرب پذیرفتند که نمی‌توانند ایران اسلامی امروز را نادیده بگیرد.

احتمال موفقیت تیم مذاکره کننده ایران بسیار بالاست
کد خبر: 530163
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۰:۴۶:۵۱

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین برای بازگشت ایالات متحده آمریکا به برجام اظهار کرد: به لطف خدا جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین ۷ خیلی مقتدرانه حضور یافته و با وجود تبلیغات وسیعی که تیم ایرانی را تخریب می‌کرد و قرار بود که این القا را به جامعه داشته باشد که تیم مذاکره‌کننده جدید نمی‌تواند و در مسیر مذاکرات اقتدار ندارد، تیم ایرانی با اسناد فنی که تولید کرد، اروپا را غافلگیر کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تیم مذاکره‌کننده ایران با پافشاری بر اصول و ساختار مذاکرات توانست اراده خود را به طرف غربی بقبولاند و امروز این یک گام رو به جلو است که طرف غربی قبول کرده پیش‌نویس تیم مذاکره کننده ما مبنای ادامه مذاکرات باشد؛ این اقدام نشان از اقتدار و توان تیم دیپلماسی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: پیش بینی ما اینست که احتمال موفقیت تیم مذاکره کننده بسیار بالاست. به هر حال آمریکا و غرب پذیرفتند که نمی‌توانند ایران اسلامی امروز را با تمام توانمندی‌ها، اقتدار و ظرفیتی که دارد، نادیده بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها