کد خبر: 529495
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۰:۰۶:۳۲
| |

نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

دیدار روحانی با رهبر انقلاب ارتباطی با ریاست مجمع تشخیص ندارد

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: دیدار اخیر رهبری با آقای روحانی نشان می‌دهد که نزد ایشان خدمت‌گذاران به طور صفر و صد قضاوت نمی‌شوند.

دیدار روحانی با رهبر انقلاب ارتباطی با ریاست مجمع تشخیص ندارد
کد خبر: 529495
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۰:۰۶:۳۲

علی‌محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره دیدار رهبر انقلاب با حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اگر می‌شد از جزئیات این دیدار مطلع شد بهتر می‌توانستیم قضاوت کنیم، نمی‌دانم درخواست دیدار چگونه مطرح شده امت آن طور که من شنیده‌ام ظاهراً آقای حجازی برای هماهنگی از سوی بیت با آقای روحانی تماس می‌گیرند و ظاهرا این دیدار تنظیم و اتفاق می‌افتد. 

به گزارش ایلنا، این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تاکید کرد: اگر روایت درست این باشد، هم آن‌هایی که در این ۴ سال برای لجن‌مال کردن روحانی و عملکرد دولتش بی‌تابی کردند و هم آن‌هایی که امروز مدعی تبعیت از رهبری و ذوب بودن در ولایت هستند اما می‌خواهند روحانی را محاکمه کنند و دست از تضعیف و تخریبش برنمی‌دارند، باید متوجه شوند قواعد، ساز و کارها، معیارها و ملاک‌ها نزد مقام رهبری بسیار با معیارهایی که این افراد قضاوت می‌کنند، تصمیم می‌گیرند و یا می‌خواهند تصمیم بگیرند، فاصله دارد.

وی با بیان اینکه دیدار رهبر انقلاب با رئیس‌جمهور پیشین دیدار بسیار خوبی بوده است، عنوان کرد: دیدار اخیر رهبری با آقای روحانی نشان می‌دهد فضای توهم و توهین‌آمیزی که آقایان گرفتارش هستند، مقام رهبری از آن فاصله دارند و در نزد ایشان خدمت‌گذاران به طور صفر و صد قضاوت نمی‌شوند؛ هم کارهای خوب‌شان مدنظر است و هم اشتباه‌ها و خطاهایی که دارند.

نمازی ادامه داد: معتقدم این دیدار برای آقای روحانی دستاورد خوبی داشته است و امیدواریم آن‌هایی که خودشان را جای خدا قرار داده‌اند تا این حد راحت افراد را تخریب نکنند و از قطار انقلاب خارج نکنند چراکه این رفتارها بسیار به کشور ما آسیب زده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره این‌که برخی عنوان می‌کنند این دیدار در آینده سیاسی روحانی نقش دارد و حتی شاید منجر به ریاست وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام شود، گفت: خیر، این روندی که مشاهده می‌کنیم منجر به اتفاقات اینچنینی نمی‌شود؛ دیدار روحانی با مقام معظم رهبری بیشتر عاطفی و محبت‌آمیز بوده است و پیامش برای جامعه و  افراد مشخص است و بعید می‌دانم نتیجه آن ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رئیس‌جمهور پیشین باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها