کد خبر: 529129
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۱:۳۰:۲۳
| |

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه:

دانشمندان باید خود را به طور کامل وقف اسلام و انقلاب کنند

تلاش و جهاد علمی راه روشن تقرب به خدا می باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت:دانشمندان و پژوهشگران باید خود و علمشان را به طور کامل وقف اسلام و انقلاب کنند تا مانند شهید سلیمانی که وجودش را وقف انقلاب و جهان اسلام کرد، اثرگذار و ماندگار شوند.

دانشمندان باید خود را به طور کامل وقف اسلام و انقلاب کنند
کد خبر: 529129
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۱:۳۰:۲۳

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسمی که به مناسبت هفته ی پژوهش با حضور فرماندهان، مدیران ، فرهیختگان و تلاشگران عرصه پژوهش و جمعی از  خانواده های متوفیان دانشمندِ حوزه ی فناوری پژوهش، در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، با گرامیداشت ایام حماسه ساز نهم دی و یاد و خاطره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همانگونه که جهاد با نفس یکی از مهمترین راه های رسیدن به خدا است، تلاش و جهاد علمی نیز راه روشن تقرب به خدا می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، وی ادامه داد: جهاد علمی مولفه هایی دارد که پیداکردن صورت مسئله و داشتن فرمول های حلّ مسئله از جمله این این مولفه ها به شمار می آید.

سردار نقدی کار کردن کلیشه ای را بی اثر توصیف و اظهار کرد: باید طرح های جدید ارائه کنیم و در روش های تحقیقی با کنار گذاشتن کلیشه ها انقلاب کنیم. دست پژوهش گران را در این حوزه باز بگذاریم و از آنها حمایت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: سومین مولفه جهاد علمی و موفقیت در این عرصه این است که دانشمندان و پژوهشگران باید خود و علمشان را به طور کامل وقف اسلام و انقلاب کنند تا مانند شهید سلیمانی که وجودش را وقف انقلاب و جهان اسلام کرد، اثرگذار و ماندگار شوند.

در ابتدای این مراسم ،  گزارش کاملی در حوزه ی پژوهش، دستاوردهای دانشگاه، برنامه های آینده و تحولات حوزه ی پژوهش و فناوری در خصوص مولفه ی جهت دهنده فضای و محیط پژوهشی، نیروی انسانی زبده و متخصص و مدل عملیاتی برنامه ریزی و پژوهشی توسط دبیر مراسم ارائه شد .

در پایان این مراسم از نخبگان و تلاشگران عرصه پژوهش و خانواده‌های دانشمندان متوفی دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها