کد خبر: 528574
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۹:۴۳:۱۵
| |

گرامی‌مقدم، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

شعار دولت فراجناحی بر زمین مانده است

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» گفت: البته برخی شعارها از جمله دولت فراگیر نیز داده شد که در حد شعار ماند و بر زمین مانده است. دولت ایشان کاملا جناحی است و از یک سری منابع استفاده کرده است.

شعار دولت فراجناحی بر زمین مانده است
کد خبر: 528574
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۹:۴۳:۱۵

دولت سید ابراهیم رئیسی با شعارهای مهمی بر سر کار آمد اما تاکنون در اجرای این شعارها چندان موفق نبوده است؛ از سویی ماهیت دولت رئیسی نیز در مقایسه با دولت‌های پیش از او چندان شفاف نیست و جامعه نمی‌داند که با چه دولتی مواجه است.

اسماعیل گرامی‌مقدم، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره ارزیابی عملکرد دولت رئیسی در ماه‌های اخیر به خبرسراسری گفت: «در این چندماه‌ نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی از دولت آقای رئیسی داشته باشیم البته دولت آقای رئیسی اقداماتی نیز داشته است و تغییراتی را در نظام بودجه، جهت‌گیری توضیع عادلانه ثروت از جمله توضیع یارانه‌ها، ثبت نام برای مسکن ملی، قطع ارز 4200 ضمن اینکه به هر حال تلاش شده است بدون توجه به حاشیه ها به کار بپردازند. اینها ورودهای دولت رئیسی است در کنار بارزترین خصلت دولت رئیسی در این 6ماه که خود را درگیر حاشیه ها نکرد. از جمله اینکه هر دولتی که سر کار می آمد تمرکز خود را به نقد و تخریب دولت قبلی اختصاص می داد. در این دولت شخص آقای رئیسی و وزرا از این اتهام مبرا هستند یعنی اینکه پرداخته شود به دولت روحانی به مامورت خود پراخته اند که از لحاظ شکلی و محتوایی قابل تقدیر است و به سوی آنچه فکر میکند حرکت کرده است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها