کد خبر: 528111
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۸:۳۱:۲۶
| |

یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس:

« مهدوی‌کیا» تا زمانی که به آرمان‌های کشورش پایبند است اسطوره می‌ماند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسطوره‌ها تا زمانی اسطوره می‌مانند که در کنار ملت باشند و آقای مهدوی‌کیا هم باید بداند که اسطوره ماندنش تا زمانی است که به آرمان‌های ملت پشت نکند و در کنار ملت باشد.

« مهدوی‌کیا» تا زمانی که به آرمان‌های کشورش پایبند است اسطوره می‌ماند
کد خبر: 528111
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۸:۳۱:۲۶

​مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر مهدی مهدوی‌کیا در یکی از مسابقات تدارکاتی فوتبال و حضور وی در میدان با لباس منقش به پرچم رژیم صهیونیستی گفت: مردم ما اسطوره‌های خود را دوست دارند اما اسطوره‌ها هم تا زمانی اسطوره هستند که در کنار مردم باشند و به باورهای مردم احترام بگذارند.

به گزارش فارس، وی افزود: آقای مهدوی‌کیا هم که فوتبالیست با سابقه ای در فوتبال کشور است باید بداند که اگر اسطوره شده، در همین کشور و نظام بوده و باید به باورهای این مردم و کشور احترام بگذارد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مهدوی کیا از سوی دیگر باید بداند تا زمانی در این کشور به عنوان یک اسطوره مطرح است که در کنار مردم باشد و به باورهای مردم احترام بگذارد نه اینکه به آرمان‌های این مردم پشت کند.

یوسفی خاطرنشان کرد: البته هنوز همه چیز تمام نشده و آقای مهدوی‌کیا می‌تواند این رفتار اشتباه خود را به هر نحوی جبران کند و به نظر من لازم است که این کار را انجام دهد.

وی افزود: ما شاهد بودیم که یکی از بازیکنان دیگر که با آرم پرچم رژیم صهیونیستی در میدان حاضر شده بود، به خاطر این رفتارش پس از بازی عذرخواهی کرد و لازم است که آقای مهدوی کیا هم این کار خود را جبران کند.

در یکی از مسابقات تدارکاتی فوتبال که در روزهای اخیر بین منتخب کشورهای عربی و منتخب بازیکنان جهان برگزار شد مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان میهمان در تیم منتخب کشورهای عربی حضور داشت، در این بازی که لباس‌های آن به سفارش فدراسیون جهانی فوتبال طراحی شده بود، پرچم رژیم صهیونیستی حک شده بود که تعدادی از بازیکنان پرچم رژیم صهیونیستی را از لباس خود پاک کرده بودند اما مهدی مهدوی‌کیا با لباس منقوش به پرچم رژیم صهیونیستی در میدان حاضر شد و با مربی تیم منتخب جهان که اصالتا یک صهیونیست بود خوش و بش و احوالپرسی کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها