کد خبر: 528103
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۷:۴۵:۴۱
| |

برگزاری مرحله زمینی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷

عملیات تاخت آبی خاکی نیروهای ویژه صابرین با موفقیت اجرا شد

در مرحله زمینی رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۷ عملیات تاخت آبی خاکی نیروهای ویژه صابرین و دفاع مستحکم از سواحل با موفقیت اجرا شد.

عملیات تاخت آبی خاکی نیروهای ویژه صابرین با موفقیت اجرا شد
کد خبر: 528103
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۷:۴۵:۴۱

در ادامه عملیات های روز سوم رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تیپ نیروهای ویژه صابرین عملیات تاخت آبی خاکی و سرپل گیری در منطقه دشمن را با موفقیت اجرا کرد.

به گزارش مهر به نقل از سپاه نیوز، در این مرحله از رزمایش نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه با نفوذ به ساحل دشمن فرضی ضمن انهدام اهداف از پیش تعیین شده موفق به تصرف بخشی از منطقه به عنوان سرپل عملیات شدند.

همچنین نیروهای تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی با اجرای عملیات ضد هلی برن با بهره گیری از پشتیبانی آتش یگان های زرهی مانع از نفوذ دشمن به منطقه خودی شدند.

همزمان با اجرای عملیات توسط نیروهای ویژه عملیات های برن و بار ریزی به منظور توسعه وضعیت انجام شد.

بنا بر این گزارش، یگان های مهندسی و تخریب نیروی زمینی سپاه نیز با طراحی و اجرای انفجارات گسترده یک لایه دفاعی مستحکم در برابر نیروهای دشمن ایجاد کردند.

در این مرحله یگان های تخریب نزسا با بهره گیری از مهمات ‌و مواد منفجره بومی و هوشمند در حجم بالا موفق به ایجاد یک دیواره انفجاری و ایجاد یک خندق برای جلوگیری از نفوذ نیروهای دشمن به منطقه خودی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها