کد خبر: 528047
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۳:۱۸:۴۳
| |

رئیس اداره تحقیقات توسعه صنعتی و سلامت ستاد کل نیروهای مسلح:

به یمن انقلاب اسلامی، آمریکا دارد از منطقه خارج می شود

رئیس اداره تحقیقات توسعه صنعتی و سلامت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از جمله مصداق های برجسته ما در حوزه سلامت دو واکسن نیروی مسلح است، یکی واکسن فخرا و دیگری واکسن نورا که به دست برادران پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به انجام رسید.

 به یمن انقلاب اسلامی، آمریکا دارد از منطقه خارج می شود
کد خبر: 528047
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۳:۱۸:۴۳

سردار محمد عزیزی دلشاد، رئیس اداره تحقیقات توسعه صنعتی و سلامت ستاد کل نیروهای مسلح در برنامه «سلام سردار» گفت: روزهای گذشته رزمایش دریایی نیروهای مسلح برگزار شد و برنامه های مختلفی به اجرا درآمد و آن مقداری که در رسانه ها پخش شد، همگی تجهیزات حاصل تحقیقات محققان نیروهای مسلح است انوع شناورهای تندرو که در دنیا کمتر دیده می شود و ما در دنیا صاحب سبک هستیم. انواع جنگ الکترونیک، شناسایی و ... .

به گزارش ایسنا و به نقل از رادیو مقاومت، وی ادامه داد: مردم عزیز بدانند که جریان تحقیقات توفنده در نیروهای مسلح در جریان است با همه کمبودهایی که هست، اما با این وجود نیروهای ما از کار خود کم نگذاشتند. اخیرا شاهد بودیم استکبار جهانی مغلوب برادران سپاه شد و دیروز هم رزمایش داشتند. اندکی قبل هم دستاوردی در نیروی دریایی ارتش رونمایی شد و همه اینها نشان از این دارد که این جریان و تفکر مقاومت و ایستادگی و باور و روح خودباوری که حضرت امام (ره) به ما دمیدند و مقام معظم رهبری رشد دادند، هر روز ما میوه جدیدی از جلوه مقاومت داریم.

رئیس اداره تحقیقات توسعه صنعتی و سلامت ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: دستاوردهای دفاعی که با افتخار می گوییم محصول دست نیروهای داخلی است خودش یکی از میوه های تفکر مقاومت است. یک روزی مردم آرزوی این را داشتند که آمریکایی ها از کشور ما بیرون بروند، اما امروز با توجه به پیشرفت هایی که داشتیم، مردم آرزوی این را دارند که اینها از منطقه بیرون بروند و عقب نشینی مفتضح افغانستان نمونه بارزش است. اینکه آمریکا که در زمانی بر بسیاری از امور کشور ما مسلط بود الان به یمن انقلاب اسلامی دارد از منطقه خارج می شود محصول تفکر مقاومت است. تفکر مقاومت یعنی اندیشیدن و فکر کردن در مسیر حق به امید نصرت الهی. کما اینکه روند انقلاب اسلامی ما با این تفکر روز به روز به سمت پیشرفت می رود.

وی ادامه داد: هر عرصه‌ای که نیاز به حضور سردار سلیمانی داشت او در آنجا حاضر بود. او بدور از تکلف و تصنع برای کمک کردن بین مردم حاضر بود. زمانی که شرق و جنوب شرق کشور درگیر موضوع مواد مخدر بود سردار سلیمانی در همانجا قرارگاهی برای مبارزه با مواد مخدر راه اندازی کرد و اینها منشوری است که تفکر مقاومت را به نمایش می گذارد. تفکر مقاومت منحصر به موضوعات امنیتی دفاعی ما نیست.

عزیزی دلشاد همچنین بیان داشت: تفکر مقاومت و انقلابی بودن و تکیه داشتن به نصرت الهی موضوعی است که در بحث های علمی، سیاسی و ... ما ظهور و بروز دارد. دفعه های پیش که عنوان اداره تحقیقات را مردم می شنیدند پسوند سرآمد نداشت الان بنا به تدبیر در ستاد کل پسوند سرآمد پررنگ شده است. دلیلش هم واضح و روشن است از جمله مصداق های برجسته ما در حوزه سلامت دو واکسن نیروی مسلح است که یاد کردیم از برادر عزیزم شهید دکتر فخری زاده که تحت مدیریت ایشان زمینه های خوبی فراهم بود که هنگام بروز کرونا گروهی را مسئول کردند که روی واکسن کرونا کار کنند.

وی اظهارداشت: در بخش دیگری از نیروهای مسلح واکسن نورا به دست برادران پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله سپاه نیز به انجام رسید. این که دو واکسن در نیروهای مسلح دو واکسن برای یک بیماری است که داریم ؛ فخرا از نوع کشته شده و نورا از نوع پروتئینی. اینهمه توانمندی و اعتماد به نفس متکی به تفکر مقاومت است و خدا را شاکریم که به دست و نفس امام خمینی ما را در ریل مقاومت قرار داده است تا امکان بروز موفقیت در همه عرصه های زندگی داشته باشیم و به شدت منتظرم که میوه شیرین مقاومت را در عرصه های صنعتی کشور داشته باشیم.

وی همچنین افزود: امیدواریم تا مدتی که این رادیو برقرار است پیام های خوبی از تفکر مقاومت به گوش مردم ایران و ملت‌های آزاده منتقل شود و مبلغ و مروج تفکر مقاومت باشیم که راه پیروی و رشد و توسعه پیشرفت ما در تکیه داشتن به نصرت الهی است که خمیر مایه اصلی فرهنگ مقاومت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها