کد خبر: 527857
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۰:۴۸:۴۱
| |

دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه:

قبل از نزدیک شدن دشمن به جزایر، آنها را منهدم می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه، گفت: در رزمایش پیامبر اعظم ۱۷، دفاع مستحکم از جزایر را انجام دادیم و نشان دادیم که قبل از نزدیک شدن دشمن، آنها را منهدم می‌کنیم و چنانچه بخشی از دشمن عبور کرد با سلاح‌های ممانعتی، آنها را مورد اصابت قرار می‌دهیم.

قبل از نزدیک شدن دشمن به جزایر، آنها را منهدم می‌کنیم
کد خبر: 527857
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۰:۴۸:۴۱

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز سه شنبه در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه در سواحل جنوب کشور، گفت: امروز در این رزمایش نتیجه بازی جنگ‌ها و طرح‌هایی که به صورت نظری روی آنها کار شده بود به صورت عملی در میدان اجرا شد و به همه نتایجی که مدنظرمان بود رسیدیم.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: سربازان در این رزمایش با سلاح‌های تخصصی که در نیروی دریایی سپاه تمرین کرده بودند، شلیک کردند که دارای دقت لازم بود.  

دریادار تنگسیری گفت: یکی از افتخارات ما این است که سلاح‌ها و مهماتی که در این رزمایش استفاده شده، ایرانی است و در داخل تولید می‌شود؛  دقت این سلاح‌ها بسیار بالاست که این هم از افتخارات دیگر ما است.

وی افزود: در این رزمایش دفاع مستحکم از جزایر را انجام دادیم و در این تمرین نشان دادیم که قبل از اینکه دشمن به جزایر نزدیک شود، آنها را منهدم می‌کنیم. چنانچه بخشی از دشمن از درگیری‌ها عبور کرد و بخواهد به جزایر نزدیک شود برای آنها هم برنامه داریم که با سلاح‌های ممانعتی که در جزیره است اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها