کد خبر: 527024
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 23 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز، سه‌شنبه 23 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 7.42M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22 دانلود ویدیو
کد خبر: 527024
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، سه‌شنبه 23 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

ورود اومیکرون به کشور قطعی است

ابراهیم قادری، رئیس اداره مراقبت از بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، گفته: وارد شدن جهش اومیکرون به کشور قطعی بوده و بعید است که این جهش از ویروس به کشور خاصی وارد نشود. به گفته او 2 آزمایشگاه برای ارزیابی سویه اومیکرون در کشور فعال هستند و ارزیابی ابتلا به کرونا با کیت‌های معمولی انجام شده و برای اطلاع از ابتلا به سویه اومیکرون، ارزیابی اپیدمیولوژیک انجام خواهد شد که البته برای همه افراد این ارزیابی صورت نمی‌گیرد.

نسخه محسن رضایی برای اقتصاد کشور

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، در توییتر نوشت: ‏در دولت سیزدهم، تصمیم جدی بر جراحی‌های عمیق اقتصادی داریم و البته این جراحی‌ها باید فنی باشد و ما این کار را از حوزه تجارت شروع کردیم. این عزم در میان وزرای صمت، ‎اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی وجود دارد که بخشنامه‌های مخل ‎تجارت و صادرات صادر نشود.

تکذیب دوباره ادعای غنی‌سازی 90 درصد در ایران

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی، با تکذیب ادعای غنی‌سازی 90 درصدی در ایران گفت: ایران با ضابطه آژانس کار می‌کند و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر کلیه فرآیندهای ما مطابق قوانین و مقررات نظارت دارد. ما به هیچ وجه خارج از چارچوب اقدامی نکرده و صورت نخواهیم داد.

رتبه‌بندی معلمان چهارشنبه در مجلس تصویب می‌شود

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان در جلسه روز چهارشنبه مجلس خبر داد. یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، هم گفته به محض اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان مصوب و ابلاغ شود، اجرا می‌شود.

باقری: امکان توافق وجود دارد

علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات، اعلام کرد: در صورت اراده طرف مقابل، امکان توافق در مذاکرات وین ظرف یک مدت کوتاه وجود دارد. او گفته: هر تحریمی که مغایر با برجام است باید فوراً برداشته شود؛ خواه در دوره اوباما اعمال شده باشد یا ترامپ یا بایدن.

صعود موقت استقلال به صدر جدول

تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت 16 در اولین دیدار هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. استقلال با این پیروزی، 20 امتیازی شد و تا قبل از برگزاری دیگر دیدارهای این هفته، موقتا به صدر جدول صعود کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها