کد خبر: 525496
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۱۴:۰۶
| |

باقری درباره مذاکرات به مجلس گزارش می دهد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: در این جلسه آقای باقری رئیس هیئت مذاکره کننده ایران درباره جزئیات مذاکرات گزارش خواهد داد.

باقری درباره مذاکرات به مجلس گزارش می دهد
کد خبر: 525496
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۱۴:۰۶

اعتمادآنلاین| محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، با اشاره به برنامه‌های کاری هفته جاری کمیسوین متبوعش، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز (سه‌شنبه 16 آذر ماه) نشستی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و معاونان در محل وزارت خارجه دارند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه این نشست در راستای همگرایی هر چه بیشتر کمیسیون امنیت ملی با وزارت خارجه برگزار می‌شود، افزود: قرار است در این جلسه مشترک پیرامون مسائل و تحولات منطقه و بین‌الملل بحث و گفت‌وگو شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همچنین طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده قرار است آقای علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده ایران گزارشی درباره جزئیات گفت‌وگوی جمهوری اسلامی ایران با 4+1 به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه دهد تا نمایندگان در جریان جزئیات این مذاکرات قرار گیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها