کد خبر: 524564
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۳:۱۷:۰۰
| |

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

دولت رئیسی قاطعانه بر نتیجه‌بخش بودن مذاکرات پافشاری کند/ دوران مماشات به پایان رسیده

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مذاکره برای نتیجه است و امیدواریم دولت رئیسی در اولین مذاکرات خود قاطعانه بر نتیجه بخش بودن این مذاکرات پافشاری کند.

دولت رئیسی قاطعانه بر نتیجه‌بخش بودن مذاکرات پافشاری کند/ دوران مماشات به پایان رسیده
کد خبر: 524564
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۳:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب، تصریح کرد: دولت باید آمریکا و سه دولت اروپایی را متوجه سازد که ایران راه استوار خود را ادامه خواهد داد و نیازی به آمریکا ندارد.


به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: در این مسیر، ایران قطعاً راستی آزمایی خواهد کرد و از آمریکا هم پیگیری می‌کند که چرا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده و نمی‌کند.


بادامچیان تاکید کرد: راهگشای تیم مذاکره کننده رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مصوبات مجلس شورای اسلامی و مطالبات به حق ملت قهرمان ایران است و دوران مذاکرات مماشاتی به پایان رسیده است.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از سفر به تهران، گفت: وی به خوبی می‌داند که ایران در مسیر استفاده نظامی از دانش هسته ای نیست و تعهدات خود را عمل کرده است و هنگامی که طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرد راه مستقل خود را پیمود.


وی ادامه داد: ایران ثابت کرده است که در پی سلاح هسته ای نبوده و نیست و در استفاده صلح آمیز از توان هسته ای بر اساس حقوق حقه ملت ایران نیازی به اجازه دیگران ندارد و اجازه طرح ادعاهای واهی را هم نمی‌دهد.


بادامچیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر فخری زاده و سایر شهدای هسته‌ای ایران تاکید کرد: خون پاک این شهدا و خواسته به حق ملت ایران تضمین کننده فعالیت‌های دانش هسته ای است و هیچ قصور و کوتاهی قابل قبول نیست.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره تجمع کشاورزان اصفهان و چهارمحال و بختیاری، گفت: دولت محترم رسیدگی قاطع و همه جانبه ای را درباره خواسته‌های به حق آنها و حل مشکلاتشان در نظر دارد که مورد حمایت مؤتلفه اسلامی و مردم دو استان می‌باشد.


وی گفت: متأسفانه در دولت اصلاحات و اصلاح طلبان اعتدالی، نسبت به حل مسأله کم آبی و جبران آن و نوع کشت، کوتاهی و قصور فراوان رخ داد و نتیجه آن مشکلات پدید آمده برای این دو استان است و دولت فعلی به ناچار باید آن قصورها و تقصیرها را چاره کند.


وی افزود: حل این مشکل به طرحی علمی و استوار برای توزیع صحیح آب و مصارف آن نیاز دارد که مستلزم طی شدن زمان لازم است.


بادامچیان تصریح کرد: مردم منطقه می‌دانند که خشکسالی، عواقب خاص خودش را دارد واکتفا به آب موجود نیازمند همراهی و همکاری آنها با دولت دلسوز و مسوولیت پذیر است و حق آبه در خشکسالی باید بر حسب شرایط کم آبی باشد.


وی تاکید کرد: آنچه مهم است تفاهم و همراهی مردم منطقه با دولت و طرح های عملیاتی است که پاسخ مثبت می دهد و در این موضوع مردم خودشان عناصر ماجراجو و نفوذی‌های جریانات منحرف را شناسایی کرده و از جمع خود طرد کنند.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه دو رقمی شدن درگذشتگان ناشی از کرونا را از موفقیت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: آمار فوتی ها در اول شهریور 700 نفر بود و کاهش چشمگیر آن نشانه عزم جدی دولت و مسوولان برای حل مشکلات جاری است.


وی اظهار امیدواری کرد با فراگیری واکسن و همت مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، این بلیه از کشور ما زایل شود و به زودی آمار درگذشتگان کرونایی به صفر برسد.


بادامچیان همچنین با گرامیداشت یاد آیت الله مدرس و شهدای قوه مقننه، با اشاره به روز مجلس از نمایندگان و هیات رییسه مجلس خواست که در وظایف مقرره در قانون اساسی و تکالیف مجلس، راهی نو را در پیش بگیرند زیرا انتظارات مردم از این مجلس هنوز باقی است.


وی ادامه داد: نمایندگان مجلس قوانین و مقرراتی که مانع تولید هستند و برای معیشت مردم مزاحمت ایجاد کرده اند را احصا کرده و آنها را به قوانین راهگشا تبدیل کنند.


بادامچیان اضافه کرد: مردم و کارکنان بانکها همه از قانون چک ناراضی هستند و آن را مانعی بزرگ در راه تولید و رفع مشکلات اقتصادی می دانند که باید نمایندگان در این زمینه اقدام کنند و گرنه نارضایتی ها در آینده به نمایندگان آسیب می زند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها