کد خبر: 522104
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۰۹:۳۶:۳۳
| |

واکنش یک چهره اصولگرا به عدم انتخاب سخنگوی دولت/ انتخاب سخنگو لازم است اما....

حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که انتخاب سخنگو لازم است منتهی باید فرصت دهیم و این هم مثل همه انتصاباتی که باقی مانده، هنوز انجام نشده است و قطعا انجام خواهد شد.

واکنش یک چهره اصولگرا به عدم انتخاب سخنگوی دولت/ انتخاب سخنگو لازم است اما....
کد خبر: 522104
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۰۹:۳۶:۳۳

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که به نظر شما نقش سخنگوی دولت چقدر می تواند در پاسخ دادن به انتظارات و صحبت‌ها و هجمه‌ها تاثیر گذار باشد؟ گفت: الان بیش از صد روز گذشته است و هنوز سخنگوی دولت تعیین نشده است. آیا این نمی تواند یک نقطه ضعف بزرگ برای آقای رئیسی باشد؟ به نظر می رسد آقای رئیسی نمی تواند به تنهایی به همه اینها پاسخ دهد.

به گزارش خبر آنلاین،او افزود: وزرا سخنگوی خودشان هستند، یعنی هر وزیری که بتواند در حوزه خودش به شبهات پاسخ بدهد بهتر از سخنگو است چون سخنگو با یک واسطه حرف می زند اما وزیر مستقیم حرف می زند، الان که ماشالله همه وزرا به همه سؤالات پاسخ می دهند و آقای رئیسی هم اجازه فرمودند که افراد خودشان به سؤالات پاسخ دهند.

انتخاب سخنگوی دولت لازم است و باید انجام شود

او در پاسخ به این سوال که به نظر شما این ناهماهنگی ایجاد نمی کند؟ سخنگوی دولت در همه دولت‌ها نقش مؤثری داشته است، به نظر شما دولت آقای رئیسی نیاز به سخنگو ندارد؟ عنوان کرد: حتما نیاز دارد و این هم جزء مواردی است که باید صبر کنید تا یک فرد لایقی از بین وزرا یا از بیرون پیدا شود. قطعا سخنگو مؤثر است و می تواند جلوی بسیاری از شبهات را بگیرد و به سؤالات جواب دهد. بنابراین انتخاب سخنگو لازم است منتهی باید فرصت دهیم و این هم مثل همه انتصاباتی که باقی مانده، هنوز انجام نشده است و قطعا انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها