کد خبر: 517910
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ۱۵:۲۴:۰۰
| |

امام جمعه یزد: کرونا بلاست؛ اما نعمت هم است

کرونا یک بلا است و همانگونه که تحریم به عنوان یک بلا، موجب رشد و کمال ایران شده است، در صورت برخورد صحیح با کرونا می‌توان این بلا را به نعمت مبدل ساخت.

امام جمعه یزد: کرونا بلاست؛ اما نعمت هم است
کد خبر: 517910
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ۱۵:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با محکومیت انفجار تروریستی در افغانستان گفت: آمریکا پس از شکست و خروج افتضاح آمیز از افغانستان با حقد و کینه بیشتری درصدد انتقام است و بر این اساس با تحریک داعشی‌ها و انتحاری‌های نادان بیش از 100 مسلمان شیعه افغانستانی در حال نماز و عبادت خدا را در روز جمعه به خاک و خون کشید.آمریکا درصدد انتقام از جهان اسلام است.

به گزارش مدارا، وی افزود: این جنایت تروریستی که به شهید و مجروح شدن بیش از 100 مسلمان افغانستانی انجامید با محکومیت جهانی مواجه شد به گونه‌ای که حتی دشمنان در قبال این جنایت واکنش نشان دادند.

امام جمعه موقت یزد تأکید کرد : این جنایت نشان دهنده بیچارگی آمریکایی است که رسوای جهان شده است.

مدرسی درباره تداوم بیماری کرونا در جامعه خاطرنشان ساخت: ویروس خطرناک و منحوس کرونا مشکلات فراوانی به وجود آورده و صدمه‌های اقتصادی و اجتماعی و روانی زیادی را پدیده آورده است، اما متاسفانه برای رفع این بلا فقط به مسائل مادی بسنده و از راهکار‌های معنوی غفلت شده است.

وی افزود: کرونا یک بلا است و همانگونه که تحریم به عنوان یک بلا، موجب رشد و کمال ایران شده است، در صورت برخورد صحیح با کرونا می‌توان این بلا را به نعمت مبدل ساخت.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: دولت به شدت تلاش می‌کند مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات کشور را برطرف کند و امیدواریم بتواند در این زمینه موفق باشد.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و ادامه داد: از تلاش‌های عزیزان نیروی انتظامی که بازوان توانای جمهوری اسلامی در حفظ امنیت مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها