کد خبر: 511592
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۲:۳۴:۰۰
| |

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مجلس:

گزارش کمیسیون‌ها درباره وزرا شفافیت ندارد

یک نماینده مجلس گفت: کسی که رئیس دانشگاه است نگاه بین‌المللی دارد، شأن رئیس دانشگاه را پایین نیاوریم، رئیس دانشگاه می‌تواند با تمام مجامع مکاتبه داشته باشد و یک تجربه مفید به دست بیاورد.

گزارش کمیسیون‌ها درباره وزرا شفافیت ندارد
کد خبر: 511592
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( سه‌شنبه 2 شهریور) در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی دولت گفت: نظرات کمیسیون‌ها در خصوص وظایف وزیر پیشنهادی مشخص نیست، باید نقاط قوت و ضعف را می‌آورند و مشخص می‌کردند تا تصمیم‌گیری برای نمایندگان راحت می‌شد.

به گزارش ایلنا، این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ کلی‌گویی در گزارشی که برای فرد آورده می‌شود کمکی نمی‌کند، لذا خواهش می‌کنم به کمیسیون‌ها بفرمایید گزارش‌ها به گونه‌ای ارائه شود که شفافیت داشته باشد و نقاط قوت و ضعف آورده شود.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که مخالفان و موافقان صحبت می‌کنند اجازه ندهید کسی بین صندلی نمایندگان بگردد، اجازه بدهید مخالفان و موافقان حرف بزنند، گزارش کمیسیون بیاید و وزیر محترم صحبت کنند؛ بعد نمایندگان تصمیم بگیرند.

گودرزوند چگینی تاکید کرد: کسی که رئیس دانشگاه است نگاه بین‌المللی دارد، شأن رئیس دانشگاه را پایین نیاوریم، رئیس دانشگاه می‌تواند با تمام مجامع مکاتبه داشته باشد و یک تجربه مفید به دست بیاورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها