کد خبر: 511277
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس:

اولویت اصلی دولت مهار کرونا و تورم کمرشکنی است

یک نماینده مجلس گفت: همان طوری که رئیس جمهور صبح امروز در آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس اعلام کردند، اولویت اصلی دولت مهار کرونا و همچنین تورم کمرشکنی است که گروه‌های مختلف جامعه را به شدت آسیب‌پذیر کرده و گلایه‌ها و دغدغه‌های مردم را چندین برابر کرده است.

اولویت اصلی دولت مهار کرونا و تورم کمرشکنی است
کد خبر: 511277
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزرایی که رئیس جمهور به مجلس معرفی کرده از سوابق خوب و گاه درخشانی برخوردار هستند که عمده آنها در کمیسیون‌های تخصصی برنامه‌ها و رویکردهای خود را متناسب با شرایط فعلی جامعه ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: همان طوری که رئیس جمهور صبح امروز در آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس اعلام کردند، اولویت اصلی دولت مهار کرونا و همچنین تورم کمرشکنی است که گروه‌های مختلف جامعه را به شدت آسیب‌پذیر کرده و گلایه‌ها و دغدغه‌های مردم را چندین برابر کرده است.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ما نیز از رئیس دولت سیزدهم خواسته‌ایم با تشکیل کابینه در اولین فرصت راهکاری مناسب برای حل دو معضل کرونا و تورم مهارنشدنی بیندیشند تا هر چه سریعتر مردم ما با خیال راحت بتوانند زندگی و معیشت خود را انجام دهند.

موسوی افزود: عمده وزرای دولت سیزدهم رأی اعتماد را در روزهای آینده از مجلس خواهند گرفت و امکان عدم رأی اعتماد به دو وزیر وجود دارد که به نظر می‌رسد با صحبت‌ها و رایزنی‌هایی که در حال انجام است، بخش عمده‌ای از دغدغه‌ها و نگرانی‌های نمایندگان مجلس برای رأی اعتماد به آنها نیز برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خواسته اصلی نمایندگان مجلس از دولت و وزرای کارآمد کابینه سیزدهم این است که در برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود دنبال اهداف توسعه‌ای در همه ابعاد باشند که قطعا ما نیز در کمیسیون‌های مختلف به ویژه کمیسیون اقتصادی سعی کردیم تا وزرای اقتصادی دولت را در هماهنگی بیشتر و مشارکت به حل مشکلات دعوت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: وزرای اقتصادی دولت سیزدهم با محوریت معاون اول رئیس جمهور باید تدبیری درست و عالمانه برای سه مسئله مهم کشور بیندیشند که در گام نخست مهار تورم و در کنار آن بهبود فضای کسب و کار و همچنین تقویت نظام اقتصادی در ابعاد مختلف اعم از بانکی، مالیاتی، بورسی و گمرکی است که این راهکارها می‌تواند زمینه توسعه همه‌جانبه را نیز فراهم کند.

موسوی بیان کرد: امیدواریم با شکل‌گیری دولت سیزدهم و رأی اعتمادی که نمایندگان مجلس به وزرا خواهند داد تا پایان هفته با شکل‌گیری دولت سیزدهم به تدریج و با اولویت مشکلات و دغدغه‌های مردم برطرف شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها