کد خبر: 509829
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۲:۰۹:۰۰
| |

محمد حسینی، وزیر ارشاد احمدی‌نژاد:

مخبر تاکنون بدون حاشیه و هیاهو در خدمت نظام بوده است/ باید چندماهی بگذرد تا نتایج اقدامات دولت سیزدهم به بار بنشیند / برخی معتقدند بهترین دفاع حمله است

وزیر پیشین ارشاد گفت: مخبر با اقدامات و تجربه موفقی که حاصل 4 دهه خدمت و بویژه 14 سال مسئولیت در ستاد اجرایی فرمان امام است علی القاعده به عنوان معاون اول می‌تواند کمک ارزنده‌ای به پیشرفت امور داشته باشد و همان گونه که تاکنون بدون هیاهو وبی حاشیه در خدمت نظام و مردم بوده است

مخبر تاکنون بدون حاشیه و هیاهو در خدمت نظام بوده است/ باید چندماهی بگذرد تا نتایج اقدامات دولت سیزدهم به بار بنشیند / برخی معتقدند بهترین دفاع حمله است
کد خبر: 509829
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۲:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسینی، وزیر پیشین ارشاد با اشاره به انتخاب محمد مخبر در سمت معاون اولی دولت سیزدهم، بیان کرد: محمد مخبر از نیرو‌های پرتلاش و شناخته شده انقلاب است که با حکم رهبر حکیم انقلاب از سال 86 تاکنون رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بوده و خدمات گسترده‌ای در سطح کشور به ویژه در حمایت از محرومان و مناطق محروم انجام داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: در گذشته هم مسئولیت‌هایی در بنیاد مستضعفان، استانداری خوزستان و دیگر حوزه‌ها را داشته است. همچنین در سال‌های اخیر که کشور با مشکلات عدیده نظیر حوادث غیر مترقبه، گرانی، بیکاری و دیگر مشکلات معیشتی روبه رو بوده است شاهد حضور فعال ستاد اجرایی فرمان امام در صحنه بوده‌ایم که کوشید خسارت‌ها را جبران و یا کاهش دهد.

فعال اصولگرا با اشاره به خدمات بنیاد برکت افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام صد‌ها مدرسه، درمانگاه و دیگر مراکز خدماتی در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطق محروم ساخت که این تلاش‌ها نشان از اهتمام جدی رئیس ستاد به برطرف کردن مشکلات مردم و کمبود‌ها دارد.

حسینی افزود: آخرین موردی که می‌توان بر روی آن تاکید کرد ساخت و تولید واکسن کوو برکت است که توان علمی و عملیاتی کشور را ثابت کرد. ستاد اجرایی با درایت و زحمات مدیران و کارکنان مجموعه هم درآمدزا بوده و هم به مردم علی الخصوص طبقات محروم جامعه خدمات شایان توجهی کرده است. البته فعالیت‌های ستاد مختص به یک بخش نبوده است، در بخش صنعت، کشاورزی، عمران و سازندگی، مخابرات و دیگر بخش‌ها فعال بوده و امروز هم می‌تواند به دولت کمک کند.

وی افزود: مخبر با اقدامات و تجربه موفقی که حاصل 4 دهه خدمت و بویژه 14 سال مسئولیت در ستاد اجرایی فرمان امام است علی القاعده به عنوان معاون اول می‌تواند کمک ارزنده‌ای به پیشرفت امور داشته باشد و همان گونه که تاکنون بدون هیاهو وبی حاشیه در خدمت نظام و مردم بوده حال با کوله باری از دانش و تجربه در شعاعی وسیع‌تر و به مراتب مؤثرتر خدمت کند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به برخی هجمه‌ها نسبت به انتخاب او، تاکید کرد: برخی به دنبال بهانه برای حمله به وجهه دولت آقای رئیسی هستند؛ لذا هجمه به اولین انتصاب ایشان را در دستور کار قرار داده‌اند، اما اهل اطلاع و انصاف می‌دانند مخبر یک چهره اجرایی توانمند و موفق در کشور محسوب می‌شود و امید است که با کارنامه قابل قبول خود بتواند برنامه تحولی آقای رئیسی را با برنامه ریزی صحیح و تلاش دولتمردان انقلابی به پیش ببرد، در مجموع دولت سیزدهم موفق به پایان دادن به وضع نابسامان کشور شود، در شرایط دشوار اقتصادی و معیشتی که مردم با آن مواجه هستند یک تحول اساسی به وجود بیاید و ایده‌های آقای رئیسی محقق شود؛ زیرا برنامه‌های خوب اگر مجریان و مدیران کارآمد نداشته باشد در حد شعار و حرف باقی می‌ماند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان کرد: آقای رئیسی در موضوعات گوناگون از جمله سلامت، مسکن، رونق تولید و ارزش پول ملی وعده‌هایی به مردم داده است و 10 مساله مهم و اولویت‌دار کشور را مشخص و راهکار‌هایی برای برون رفت از وضع فعلی معین کرده که توقعاتی در جامعه ایجاد شده است، بنابراین باید مدیران کارآزموده و با تجربه‌ای باشند تا این برنامه‌ها را عملیاتی و اجرایی کنند.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد گفت: معتقدم که رئیس‌جمهور نخستین انتخابش شایسته و دقیق بوده است و امیدواریم که سایر انتخاب‌های ایشان هم مناسب باشد تا با توفیق دولت، امیدواری و اعتماد مردم روز به روز افزون شود.

او با انتقاد نسبت به برخی انتقادات نا حق گفت: گروهی غربگرا و لیبرال مسلک که با ناکارآمدی، کم کاری و تعلل و چه بسا در مواردی تعمد اینگونه وضع کشور را نابسامان کرده اند و در برابر اشکالات فاحش سیاستمداران و دولتمردان‌شان روزه سکوت گرفته یا مشغول توجیه گری ضعف‌ها بودند حالا هنوز کابینه آقای رئیسی کار خود را شروع نکرده، حمله به دولت را بی رحمانه آغاز کرده اند. این‌ها در تلاشند تا مسئولیت وضع نابسامان کشور را بردوش آقای رئیسی بیندازند و این رویکرد یک اقدام کاملا سیاسی و به عبارتی سیاسی کاری محض است که در حال انجام است؛ البته مردم هم تا حدود زیادی متوجه این شیوه‌ها و شگرد‌ها هستند و می‌دانند که دست کم باید چندماهی بگذرد تا نتایج اقدامات دولت سیزدهم به بار بنشیند.

وی خطاب به برخی منتقدان بیان کرد: مگر معاون اول آقای روحانی اشکالات متعددی نداشت و برادرش مفسده مالی نداشت؟ چرا این جماعت سکوت کرده بودند؟ در نهایت در باره آقای مخبر گفته شده که فرزندش عضو هیات مدیره چند شرکت بوده که به این شبهه در جای خودپاسخ داده شده است. اگر این اشکالات وجود داشت چرا تاکنون گفته نمی‌شد؟ در هرحال آقای رئیسی و همکارانش باید این آمادگی و صبر و تحمل را داشته باشند که فضاسازی سنگینی علیه آنان صورت می‌گیرد و نباید به تعبیر عوام از کوره در روند و کاسه‌ی صبرشان لبریز شود، بر مبنای کلام نورانی معصوم "آله الریاسه سعه الصدر" لازمه و ابزار مدیریت شرح صدر و داشتن ظرفیت بالا است، البته اگر ضعف‌هایی دارند باید برطرف کنند؛ و خود و خانواده شان باید از شائبه تخلفات مالی وغیر آن بر حذر باشند و البته تحمل تهمت‌ها و تخریب‌ها را هم داشته باشند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: جمعی از رقبا و مخالفان معتقدند که بهترین دفاع حمله است تا کم کاری 8 ساله خود را تحت‌الشعاع قرار دهند، از رسانه‌های جبهه انقلاب توقع داریم که واقعیت ها را با مردم در میان بگذارند و شیوه‌های جنگ نرم را آموزش دهند تا افراد دارای غرض نتوانند از پایین بودن سطح سواد رسانه‌ای جامعه سوء استفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها