کد خبر: 503296
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۴:۴۷:۴۸
| |

علیرضا معزی، معاون ارتباطات دفتر رییس‌جمهوری:

از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد

معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رییس‌جمهوری گفت: بحران قطعی برق، مسأله‌ای پیچیده و چند ساحتی است. وزیر نیرو چهره‌ معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ است از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.

از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد
کد خبر: 503296
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۴:۴۷:۴۸

اعتمادآنلاین| معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رییس‌جمهوری، بحران قطعی برق را مسأله‌ای پیچیده و چند ساحتی عنوان کرد و نوشت: اردکانیان (وزیر نیرو) چهره‌ معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ است از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا معزی روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: بحران قطعی برق، مسأله‌ای پیچیده و چند ساحتی است تغییرات پرشتاب اقلیمی و همچنین شرایط تحریمی فرساینده و اقتضائاتش، تولید برق را دچار معضل کرده و بی‌گمان باید فروتنانه عذرخواه شهروندان برای وضعیت غیرقابل قبول چند روز گذشته بود آن چنان که رییس‌ جمهوری و وزیر از مردم عذرخواهی کردند.

معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رییس‌جمهوری ادامه داد: ساده‌سازی مسائل، منحرف ساختن افکار عمومی، فروکاستن بحران به مدیریت اشخاص، خوش‌رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی‌های چرک و جعلی برای ترور شخصیتی، قطعا جزیی از راه حل نیست و فقط می‌تواند نشان از غنیمت شمردن روزهای باقیمانده برای انتقام‌گیری بیشتر باشد.

معزی خاطر نشان کرد: سال‌ها مدیریت ارشد در وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و همچنین مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل از رضا اردکانیان چهره‌ معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ای برای ایران ساخته است از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها