کد خبر: 502991
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۷:۱۳:۵۸
| |

امام جمعه کرج: به صورت جهادی و آتش‌به‌اختیار فرزندآوری کنید

دشمنان توطئه های مختلفی دارند؛ به طور مثال دم از آن می زنند که خانواده تشکیل نشود یا سن ازدواج را بالا می برند.

امام جمعه کرج: به صورت جهادی و آتش‌به‌اختیار فرزندآوری کنید
کد خبر: 502991
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۷:۱۳:۵۸

اعتمادآنلاین| آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: کسانی که در زمین دشمن دم از بی عفتی می زنند بدانند که جامعه ما خانواده محور است و بی حجابی خانواده را ازبین می برد و با ازبین رفتن بنیان خانواده جامعه گسسته می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی ادامه داد: دشمنان توطئه های مختلفی دارند؛ به طور مثال دم از آن می زنند که خانواده تشکیل نشود یا سن ازدواج را بالا می برند.


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مشکلات اشتغال و مسکن هم در تشکیل خانواده موثر است مگر آنکه دولت جدید مقدماتی را برای خانه دار شدن جوان ها فراهم کند.


وی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به مساله حجاب و عفاف تشویق به روابط غیر عرفی می کنند و اگر هم خانواده تشکیل شود به نقشه شوم دیگر روی می آورند و به دنبال آن هستند که تکثیر نسل صورت نگیرد چراکه از انسجام ایران اسلامی می ترسند.


آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمنان با استفاده از رسانه های متعددبه دنبال آن هستند که ترویج بی حجابی داشته باشند و به صورت سازماندهی شده به ارزشهای الهی و انقلابی ضربه می زنند.


وی گفت: با ماهواره برنامه های مختلفی می سازند تا عفت و خانواده را از بین ببرند و ازدواج سفید را معرفی می کنندکه اینها جریان های تخریبی ارزشهای اسلامی است و مربوط به اسلام نیست .


امام جمعه کرج افزود: در خاطرات یک جاسوس انگلیسی آمده است که می گوید یکی از قوت های مسلمانان حجاب بانوان است که مانع از فساد می شود بنابراین باید به این نکته توجه داشت که حجاب نماد برای ما است ولی دشمنان با این نماد مبارزه نمی کنند بلکه به دنبال تغییر باورها و سپس رفتارها هستند .


وی ادامه داد: 80 موسسه فرهنگی توسط استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که بودجه های هنگفتی را هزینه می کنند به دنبال تخریب بنیان خانواده هستند.


آیت الله حسینی همدانی افزود: باید برای خانواده ، کودکان و حیا درجامعه برنامه داشت و از موازی کاری پرهیز کرد؛ امروز گروه های جهادی آتش به اختیار کار خود را دراین زمینه ها انجام می دهند اما فعالیت آنان مسوولیت را از دوش متولیان امر برنمی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها