کد خبر: 499606
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۶:۵۶:۰۰
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس اعلام کرد:

تصویب لایحه موافقتنامه میان ایران و برزیل در کمیسیون قضایی

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بررسی لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل برای رفع ایراد‌های شورای نگهبان در دستور بود که با اصلاحاتی مصوب شد.

تصویب لایحه موافقتنامه میان ایران و برزیل در کمیسیون قضایی
کد خبر: 499606
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۶:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جزییات نشست امروز کمیسیون خود را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: بررسی لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل برای رفع ایراد‌های شورای نگهبان در دستور بود که با اصلاحاتی مصوب شد.

وی افزود: اشکال اساسی شورای نگهبان، استفاده از یک واژه در متن موافقتنامه بود که به جای درخواست شونده، واژه درخواست کننده قرار داشت. در نتیجه این تغییر، مصوبه به صحن علنی خواهد رفت تا دست آخر به شورای نگهبان برسد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه داد: دستور بعدی، بررسی نوع فعالیت‌های مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی بود که آقای رجایی، رئیس این مرکز گزارش مکتوبی را از عملکرد و فعالیت‌ها ارائه داد.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: در این نشست نظر‌ات نمایندگان هم بیان شد که خواستار فعالیت بیشتر این مرکز به ویژه در موارد تقنینی نیازمند نظر کارشناسی اسلامی بودند.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها