کد خبر: 495625
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۴:۲۰:۲۱
| |

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم:

براساس گزارش از کف خیابان، هاشمی پیروز انتخابات بود / در انتخابات 92، به شورای نگهبان گفتم هاشمی رفسنجانی رأی می‌آورد و به مصلحت نظام است که او رد صلاحیت شود

وزیر پیشین اطلاعات گفت: بر اساس گزارشات ما از کف خیابان در سال 92 آقای هاشمی رفسنجانی پیروز انتخابات می بود. یک عزیزی گفت مگر بچه حزب‌اللهی‌ها میگذارند این اتفاق بیفتد.

براساس گزارش از کف خیابان، هاشمی پیروز انتخابات بود / در انتخابات 92، به شورای نگهبان گفتم هاشمی رفسنجانی رأی می‌آورد و به مصلحت نظام است که او رد صلاحیت شود
کد خبر: 495625
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۴:۲۰:۲۱

اعتمادآنلاین| آیت الله هاشمی در مصاحبه‌ای با «انتخاب» در پنجم مهر 1394 گفته بود: مصلحی در جلسه آن‌ها گفته که ما صبح و ظهر و شب به طور مرتب آرای آقای هاشمی را رصد می‌کنیم که ساعت به ساعت بالا می‌رود و الان به هفتاد درصد رسیده است و در این چند روز تا انتخابات اگر همین‌طور بالا برود، ایشان از 90 درصد بالاتر می‌رود و ما مصلحت نمی‌دانیم. چون اگر ایشان بیاید، همه‌ی رشته‌های دوره‌های ما را پنبه می‌کند.

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم روایت آیت الله هاشمی درخصوص رد صلاحیت خود را تایید کرد.

حیدر مصلحی بیان کرد: بر اساس گزارشات ما از کف خیابان در سال 92 آقای رفسنجانی پیروز انتخابات می بود. یک عزیزی گفت مگر بچه حزب اللهی ها میگذارند این اتفاق بیفتد.

وی افزود: جمع بندی من این بود باتوجه به شرایط نظام مصلحت این بود ایشان رد صلاحیت بشوند و دلایل آن را هم نوشتم. فقه ها و حقوقدانان شورای نگهبان هرچقدر در ذهنشان گشتند که یک ان‌قلت در مجموعه من بیاورند نتوانستند.

وزیر پیشین اطلاعات بیان کرد: یکی از حقوق دانان شورای نگهبان سوالی مطرح کرد که مگر ایشان چه گفته اند که رد صلاحیت شوند ، گفتم من با شخص کاری ندارم ، من می گویم حفظ نظام این هزینه و این فایده را دارد.

لازم به ذکر است که آیت الله هاشمی در مصاحبه ای با «انتخاب» در پنجم مهر 1394 گفته بود: مصلحی در جلسه آنها گفته که ما صبح و ظهر و شب به طور مرتب آرای آقای هاشمی را رصد می‌کنیم که ساعت به ساعت بالا می‌رود و الان به هفتاد درصد رسیده است و در این چند روز تا انتخابات اگر همین‌طور بالا برود، ایشان از 90 درصد بالاتر می‌رود و ما مصلحت نمی‌دانیم. چون اگر ایشان بیاید، همه‌ی رشته‌های دوره‌های ما را پنبه می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها