حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

گزینه نهایی ریاست جمهوری حزب موتلفه اسدالله بادامچیان است/ تنها راه موفقیت اصولگرایان اجماع روی یک گزینه است/ حضور مردم در انتخابات بیشتر به بهبود معیشت آن‌ها بستگی دارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: حضور مردم در انتخابات بیشتر به بهبود معیشت آن‌ها بستگی دارد. در نظر سنجی که انجام شده بیش از 36 درصد مردم گفته اند که اگر وضعیت معیشتی ما بهبود پیدا کند و یا امیدوار به این بشویم که کسی که می‌آید می‌تواند بهبودی را ایجاد کند در انتخابات شرکت می‌کنیم. اگر بخواهیم حضور مردم از 50 درصد بالاتر برود لازمه آن حل مشکلات معیشتی مردم است.

گزینه نهایی ریاست جمهوری حزب موتلفه اسدالله بادامچیان است/ تنها راه موفقیت اصولگرایان اجماع روی یک گزینه است/ حضور مردم در انتخابات بیشتر به بهبود معیشت آن‌ها بستگی دارد
کد خبر: 479845
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۲:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمیدرضا ترقی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، درباره گزینه‌های اصلی حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: بر اساس توافق نهایی سایر نامزد‌های حزب موتلفه کنار رفتند و تنها گزینه حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اسدالله بادامچیان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ترقی ادامه داد: خبری که در آن اعلام شده بادامچیان، حسین انواری، حمیدرضا ترقی، مصطفی میرسلیم و محمد حسین نیکنام برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری نام نویسی می‌کنند برای چند روز پیش است و چون قرار شد که یک نفر به شورای ائتلاف معرفی شود در نهایت آقای بادامچیان معرفی شد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره بروز و ظهور نامزد‌های وابسته به احزاب مشخص و اعلام کاندیداتوری مستقل در انتخابات توضیح داد که علت اینکه برخی کاندیدا‌ها خود را وابسته به دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب معرفی نمی‌کنند این است که آن‌ها نمی‌خواهند در این فرآیند ارزیابی شوند و هدفشان این است که خارج از فرآیند خودشان را ارزیابی کرده و سرمایه اجتماعی خود را بسنجند.

ترقی ادامه کرد: افرادی که مستقل در انتخابات شرکت می‌کنند وقتی در فرآیند قرار بگیرند و در نظر سنجی‌ها کاندیدای پیشتاز شوند اگر وابسته به احزاب مشخصی باشند نمی‌توانند در مراحل نهایی در مناظرات شرکت کرده و باید کنار بروند، ولی اگر مستقل باشند می‌توانند تا پایان انتخابات ادامه دهند و به بیان برنامه‌های خود بپردازند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی توضیح داد: تنها راه موفقیت اصولگرایان اجماع روی یک گزینه است؛ تا کنون جبهه اصولگرایان روی سید ابراهیم رئیسی اجماع دارد و اگر او نپذیرد روی فرد بعدی اجماع خواهد شد.

ترقی گفت: حضور مردم در انتخابات بیشتر به بهبود معیشت آن‌ها بستگی دارد. در نظر سنجی که انجام شده بیش از 36 درصد مردم گفته اند که اگر وضعیت معیشتی ما بهبود پیدا کند و یا امیدوار به این بشویم که کسی که می‌آید می‌تواند بهبودی را ایجاد کند در انتخابات شرکت می‌کنیم. اگر بخواهیم حضور مردم از 50 درصد بالاتر برود لازمه آن حل مشکلات معیشتی مردم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها