کد خبر: 473979
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۰:۵۳:۲۲
| |

بیانیه ارتش به مناسبت سالروز 12 فروردین

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 12 فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران»، ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه ارتش به مناسبت سالروز 12 فروردین
کد خبر: 473979
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۰:۵۳:۲۲

اعتمادآنلاین| ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت اطلاعات در بیانیه‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.


به گزارش تسنیم، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 12 فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران»، بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران همچون برگی زرین و درخشان در تقویم پرافتخار کشورمان می‌درخشد. این روز یادآور حماسه پرشکوه زنان و مردان بصیری است که با پایان دادن به حکومت مستبد ستم شاهی و رأی حداکثری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برابر توطئه ها و دشمنی های مستکبران و بدخواهان انقلاب شکوهمند و نوپای اسلامی ایستادند و باعث حرکت قطار انقلاب در مسیر پر افتخار استقلال و آزادی شدند.

مشارکت حداکثری مردم و رای قاطع به جمهوری اسلامی نشانگر خواست ملت ایران اسلامی در استکبارستیزی، آزادی خواهی و استقلال طلبی بود. انقلاب شکوهمند اسلامی، با حرکت انقلابی و آگاهانه آحاد ملت عزیز در روز 12 فروردین سال 58 تثبیت شد و مسیر اعتلا و افتخار را در پیش گرفت و با پشت سر گذاشتن رویدادهای بزرگی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم های ظالمانه و انواع توطئه های سیاسی، فرهنگی و تهدیدهای نظامی، قله های سرافرازی و شکوه را فتح کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال جدید که به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده همچون گذشته، ضمن صیانت از کیان ایران اسلامی به حرکت جهادی خود در نیل به آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای والامقام در مسیر پیشرفت‍های نظامی و دفاعی و ارتقای امنیت و اعتلای موقعیت کشورمان که ضامن توسعه و پیشرفت ملی است، ادامه خواهد داد.

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بدون تردید با یاری خداوند متعال و حضور گسترده ملت قهرمان و مقاوم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو، بار دیگر جلوه های استقلال، آزادی و اقتدار ایران سربلند اسلامی نمایان خواهد شد.

وزارت اطلاعات نیز در بیانیه‌ای عنوان کرد: فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین؛ روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی قاطع مردم ولایتمدار و انقلابی؛ لبیک به حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)، پایبندی به خون پاک شهدای والامقام و اراده‌ی پولادینی است که رسماً به حاکمیت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار خاتمه داد و طومار وابستگان ذلّت پذیر را در هم پیچید تا مطلع الفجری برای ملت‌های تحت سلطه و ستم به منصه‌ی ظهور گذاشته شود و الگوی مردم سالاری دینی سرمشق آزادی خواهی گردد.

ملّت شریف ایران؛ همانگونه که مستحضرید دشمنان شکست خورده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، بمنظور سیاه نمایی و منصرف نمودن سایر ملّل از قیام علیه استعمارگران و ایجاد یأس و ناامیدی در قلوب پاک شما امّت سرافراز، از هیچ توطئه‌ای بر علیه این نظام الّهی غفلت نورزیده و همچنان به کینه ورزی‌های خود ادامه می‌دهند.

ما سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سنگر مبارزه و جهاد، بی وقفه اقدامات سردمداران جنایت پیشه و بد خواهان را با هوشیاری رصد نموده و لحظه‌ای از کید آنان غفلت نخواهیم ورزید.

وزارت اطلاعات فرا رسیدن این روز تاریخ ساز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شما مردم قدر شناس و عموم آزادی‌خواهان جهان تبریک و تهنیت می‌گوید و به روان پاک امام راحل و شهدای به‌خون خفته‌مان درود می‌فرستیم.

از درگاه خداوند منان، ریشه‌کن شدن ویروس ویرانگر کرونا و شفای عاجل بیماران را طلب نموده و بهروزی‌تان را آرزومندیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها